Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8838
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопович, Лада Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Прокопович, Лада Валерьевна | - |
dc.contributor.author | Prokopovych, Lada | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-02T06:01:31Z | - |
dc.date.available | 2019-10-02T06:01:31Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Прокопович, Л. В. Соціальний міф як складова драматургії у «театрі» буття / Л. В. Прокопович // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2019. – Вип. 147 (8), ч. 2 : Філософ. науки. – C. 118–122. | uk |
dc.identifier.issn | 2076-1554 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8838 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження - виявлення й осмислення в соціально-філософському аспекті функцій соціальних міфів як драматургічної складової «театру» буття. Методологія цього дослідження передбачає використання методів і підходів соціокультурного аналізу в рамках концепції театральності соціокомунікативних проявів культури. Аналіз функцій соціальних міфів у «театрі» буття показав, що вони сприяють соціалізації індивіда, його самоідентифкації, а також мобілізації людей через маніпулювання їх свідомістю. Соціальний міф, так само, як і архаїчний, є засобом інтерпретування реальності. Це створює підґрунтя для певної «драматургії» у «театрі» буття. | en |
dc.description.abstract | The purpose of the study is to identify and comprehend in the socio-philosophical aspect the functions of social myths as a dramatic component of the “theater” of being. The research methodology is based on the methods and approaches of sociocultural analysis in the framework of the concept of theatricality of sociocommunicative manifestations of culture. Analysis of the functions of social myths in the “theater” of being showed that they contribute to the socialization of the individual, his self-identifi cation, as well as the mobilization of people through the manipulation of their consciousness. Social myth, as well as archaic, is a way of interpreting reality. This creates the basis for a certain “drama” in the “theater” of being. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | К. : «Видавництво «Гілея» | en |
dc.subject | соціальний міф, соціальна реальність, «театр» буття, драматургія, маніпуляція, масова свідомість | en |
dc.subject | social myth, social reality, “theater” of being, dramaturgy, manipulation, mass consciousness | en |
dc.title | Соціальний міф як складова драматургії у «театрі» буття | en |
dc.title.alternative | SOCIAL MYTH AS A COMPONENT OF DRAMATURGY IN THE “THEATER” OF BEING | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра культурології та мистецтвознавства | uk |
opu.citation.journal | Гілея: науковий вісник | en |
opu.citation.volume | 8 | en |
opu.citation.firstpage | 118 | en |
opu.citation.lastpage | 122 | en |
opu.citation.issue | 147 | en |
opu.staff.id | prokopovich.lada@opu.ua | en |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. КФК |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Соціальний міф як складова драматургії у «театрі» буття.pdf | 2.33 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.