Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9096
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКапустян, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorСоколовська, Зоя Миколаївна-
dc.contributor.authorКапустян, Ирина Владимировна-
dc.contributor.authorKapustyan, Iryna-
dc.contributor.authorСоколовская, Зоя Николаевна-
dc.contributor.authorSokolovska, Zoia-
dc.date.accessioned2019-11-06T08:37:28Z-
dc.date.available2019-11-06T08:37:28Z-
dc.date.issued2017-10-31-
dc.identifier.citationСоколовська, З. М. Використання концепції цифрового маркетингу в діяльності фармацевтичного підприємства / З. М. Соколовська, І. В. Капустян // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2. - С. 77-91.uk
dc.identifier.issn2522-9087-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9096-
dc.description.abstractРозкрито сутність, мету та можливості цифрового маркетингу. Визначені переваги використання концепцій цифрового маркетингу в процесі управління підприємствами. Проаналізовано стан та перспективи розвитку цифрового маркетингу на підприємствах фармацевтичної промисловості. Досліджені можливості імітаційного моделювання, як математичного інструменту реалізації конкретних аспектів цифрового маркетингу. Прикладні аспекти застосування імітаційного моделювання представлені на прикладі моделі проведення рекламної компанії підприємством фармацевтичної галузі. Модель реалізована на платформі системи багатопідходного імітаційного моделювання AnyLogic. Доцільність використання запропонованого математичного інструментарію у підвищенні ефективності маркетингової діяльності підприємств підтверджена наведеними результатами імітаційних експериментів.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса: "ТЕС"en
dc.subjectцифровий маркетинг, фармацевтичне підприємство, імітаційне моделювання, AnyLogicen
dc.titleВикористання концепції цифрового маркетингу в діяльності фармацевтичного підприємстваen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра економічної кібернетики та інформаційних технологійuk
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume1en
opu.citation.firstpage77en
opu.citation.lastpage91en
opu.citation.issue2en
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. ЕКІТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
mardigt_2017_1_2_7.pdfВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЙ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА680.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.