Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9139
Название: Імітаційні моделі діяльності ІТ-фірм на платформі AnyLogic
Другие названия: The Simulation Models of Activities of IT Firms on the Basis of AnyLogic Platform
Имитационные модели деятельности IТ-фирм на платформе AnyLogic
Авторы: Соколовська, Зоя Миколаївна
Яценко, Наталья Володимирівна
Хортюк, Максим Вадимович
Соколовская, Зоя Николаевна
Sokolovska, Zoia
Яценко, Наталья Владимировна
Yatsenko, Nataliia
Хортюк, Максим Вадимович
Khortiuk, Maksym
Ключевые слова: ІТ-фірма
імітаційне моделювання
агентський підхід
системна динаміка
імітаційний експеримент
Дата публикации: Июн-2019
Библиографическое описание: Соколовська, З. М. Імітаційні моделі діяльності ІТ-фірм на платформі AnyLogic / З. М. Соколовська, Н. В. Яценко, М. В. Хортюк // Бізнес Інформ. - 2019. - № 6. - С. 61-76.
Краткий осмотр (реферат): Метою статті є розкриття можливостей застосування методів імітаційного моделювання в розв’язанні задач управління діяльністю продуктових і аутсорсингових ІТ-компаній. При узагальненні праць багатьох фахівців було визначено проблеми прикладного впровадження методу імітаційного моделювання в ІТ-сфері. Запропоновано імітаційні моделі-тренажери, розроблені для типових продуктових та ІТ-аутсорсингових фірм. Моделі побудовані з використанням багатопідхідної парадигми імітації (комбінація системно-динамічного та агентського підходів) на програмній платформі системи AnyLogic. Модель продуктової фірми відтворює узагальнений життєвий цикл програмних продуктів, що розробляються згідно із замовленнями ІТ-ринку. В моделі досліджуються параметри виробництва (часові та вартісні) на всіх етапах створення програмних продуктів; прогнозується термін перебування продукту на ринку та фінансові обороти фірми. Модель аутсорсингової фірми призначена для дослідження її функціонування в умовах конкурентного ІТ-ринку та впливу конкуренції на попит аутсорсингових послуг. Прогнозується динаміка обсягів замовлень та виконаних робіт фірмами-конкурентами; аналізується вплив тривалості виконання замовлень, цінової політики, інтенсивності реклами на кінцеві показники функціонування компаній. Спектр використання моделей у практичній діяльності ІТ-фірм продемонстровано в ситуаційному розрізі на базі двох типів імітаційних експериментів – стандартного та варіації параметрів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9139
Располагается в коллекциях:Статті каф. ЕКІТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
business-inform-2019-6_0-pages-61_76.pdf1.5 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.