Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9146
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСоколовська, Зоя Миколаївна-
dc.contributor.authorСоколовская, Зоя Николаевна-
dc.contributor.authorSokolovska, Zoia-
dc.date.accessioned2019-11-07T08:46:26Z-
dc.date.available2019-11-07T08:46:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСоколовська, З. М. Моделювання ринкових стратегій підприємств в умовах невизначеності / З. М. Соколовська // Проблеми економіки. - 2018. - № 1 (35). - С. 368-377.uk
dc.identifier.urihttp://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2018-1_0-pages-368_377.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9146-
dc.description.abstractМетою статті є розгляд можливостей застосування багатопідхідної парадигми імітації в моделюванні ринкових стратегій підприємств (на прикладі ІТ-компаній). Узагальнюючи праці багатьох фахівців, визначено особливості функціонування ІТ-компаній на ринку інформаційних технологій та комунікацій, а також проблеми формування та актуалізації їх стратегій. Наголошено на необхідності використання спеціальних інструментів аналізу та прогнозування із забезпеченням попереджуючого моделювання та багатоваріантного дослідження різних сценаріїв реалізації ринкових стратегій ІТ-компаній. Обґрунтовано відповідність наведеним умовам методу імітаційного моделювання. Запропоновано імітаційну модель формування ринкової стратегії ІТ-компанії, побудовану з використанням багатопідхідної парадигми імітації на платформі системи AnyLogic. Як базові застосовані системно-динамічний та агентний підходи. Роботу моделі проілюстровано фрагментами імітаційних експериментів, проведених на прикладі міжнародної ІТ-компанії «NetCracker Technology». Продемонстровано можливості параметричного налаштування експериментів, окреслено напрямки подальшого удосконалення моделі-тренажера.en
dc.language.isouken
dc.subjectпідприємствоen
dc.subjectІТ-компаніяen
dc.subjectринкова стратегіяen
dc.subjectімітаційне моделюванняen
dc.subjectбагатопідходне моделюванняen
dc.subjectсистемна динамікаen
dc.subjectагентний підхідen
dc.subjectімітаційний експериментen
dc.titleМоделювання ринкових стратегій підприємств в умовах невизначеностіen
dc.title.alternativeМоделирование рыночных стратегий предприятий в условиях неопределенностиen
dc.title.alternativeThe Modeling of Enterprise Market Strategies under Uncertaintyen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра економічної кібернетики та інформаційних технологійuk
opu.citation.journalПроблеми економікиen
opu.citation.firstpage368en
opu.citation.lastpage377en
opu.citation.issue1en
opu.staff.idszn@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ЕКІТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
problems-of-economy-2018-1_0-pages-368_377.pdf632.35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.