Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9228
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФоменко Д.С.-
dc.contributor.authorКостенко В. Л.-
dc.date.accessioned2019-11-11T11:27:24Z-
dc.date.available2019-11-11T11:27:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФоменко Д. С. Динамічна неврівноваженість металевих тіл обертання газоперекачувальних агрегатів газокомпресорної станції / Д. С. Фоменко, В. Л. Костенко // Інтегровані технології та енергозбереження. Серія : Інтегровані технології пром-сті. – Харків, 2019 - № 2. - С. 47-56.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9228-
dc.description.abstractУ статті охарактеризована динамічна неврівноваженість металевих тіл обертання газоперекачувальних агрегатів газокомпресорної станції, яка проявляється в наявності як статичної, так і моментної неврівноваженості, коли відмінні від нуля і головний вектор дисбалансів і головний момент дисбалансів. При динамічній неврівноваженості металевих тіл обертання вісь їх обертання і одна з головних осей інерції або перетинаються поза центром мас, або перехрещуються в просторі. Також у статті досліджено процес контролю динамічної неврівноваженості металевих тіл обертання газоперекачувальних агрегатів газокомпресорних станцій на основі удосконаленого метода балансування роторів за динамічними коефіцієнтами впливу, який представлено в матричній формі, та за допомогою вектору дійсних і уявних комплексних параметрів амплітуди вібрації при нульовому пуску. У результаті отримання розрахункової та експериментальної матриці динамічних коефіцієнтів впливу для вихідного стану металевих тіл обертання змінної проточної частини СПЧ Н-6-25-1,7 нагнітача Н-6-56 були визначені врівноважуючі системи вантажів та виконане їх балансування для забезпечення безаварійної роботи газокомпресорних станцій. При цьому, в якості площин корекції були використані: півмуфта, робоче колесо і упорний диск. Результати показали, що похибка визначення коригувальних вантажів за удосконаленим методом знаходиться в межах 4 %, а кутове відхилення становить – не більше 4 градусів. Тобто похибки не перевищують допустимі значення в межах експерименту по балансуванню ротора змінної проточної частини СПЧ Н-6-25-1,7 нагнітача Н-6-56. Також установлено, що в робочому діапазоні частот (6100-8600 об/хв), різниця в модулях очікуваних вібрацій при установці на ротор змінної проточної частини СПЧ Н-6-25-1,7 системи вантажів складає не більше 0,3 мм/с, а в межах першої критичної частоти – не більше 0,5 мм/с, при допустимих рівнях вібрації в 1,8 мм/с. Результати балансування металевих тіл обертання на основі удосконаленої методики показали, що вони нижче допустимих рівнів вібрації в 3,6…6,0 рази. Тобто удосконалений метод балансування роторів за динамічними коефіцієнтами впливу, який представлено в матричній формі, та за допомогою вектору дійсних і уявних комплексних параметрів амплітуди вібрації при нульовому пуску є кращим у порівнянні з існуючими методамиen
dc.language.isouken
dc.publisherХарків, НТУ ХПІen
dc.subjectдинамічна неврівноваженість, металеві тіла обертання, газоперекачувальні агрегати, газокомпресорні станції.en
dc.titleДинамічна неврівноваженість металевих тіл обертання газоперекачувальних агрегатів газокомпресорної станціїen
dc.title.alternativeDYNAMIC UNBALANCE OF METAL BODIES OF REVOLUTION OF GAS-COMPRESSOR UNITS OF GAS-COMPRESSOR STATIONen
dc.typeProfessional articleen
opu.citation.journalНауково-практичний журнал «Інтегровані технології та енергозбереження». Серія: «Інтегровані технології промисловості»en
opu.citation.firstpage47en
opu.citation.lastpage56en
opu.citation.issue2en
opu.staff.idkostenko.v.l@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. МВМС

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Фоменко_Одесса_47_58 (1).pdf702.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.