Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9325
Название: Маркетинг інновацій як напрямок підвищення результативності інноваційної діяльності підприємств
Авторы: Волощук, Лідія Олександрівна
Хвальчик, Інна Леонидівна
Ключевые слова: маркетинг інновацій
інноваційна діяльність
результативність
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Хвальчик, І. Л. Маркетинг інновацій як напрямок підвищення результативності інноваційної діяльності підприємств / І. Л. Хвальчик, Л. О. Волощук // Обліково-аналіт. забезп. інновац. трансформації економіки України : матеріали XIІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. - Одеса, 2019. - С.194-196.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9325
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy-OAZ-ONPU-2019-188-190.pdf728.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.