Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9470
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демянчик, Светлана Михайловна | - |
dc.contributor.author | Дем`янчик, Світлана Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Demianchyk, Svetlana | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-19T07:19:08Z | - |
dc.date.available | 2019-11-19T07:19:08Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Демянчик, С. М. Особливості використання моделей спілкування педагогів та їх вплив на продуктивну діяльність іноземних слухачів / С. М. Демянчик // Педагог. майстерність викл. вищ. шк. : зб. ст. викл. – слухачів курсів підвищення кваліфікації / Одес. нац. політехн. ун-т. - Одеса, 2019. - С. 33-42. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9470 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто класифікацію моделей педагогічного спілкування, цілі і умови використання, форми комунікативних процесів впливу, а також технологічні особливості організації комунікативної дії. Для кожної моделі наведені особливості, які властиві педагогічному спілкуванню в полікультурному суспільстві суб’єктів. Сформовано додаткові функції, які виконує педагогічне спілкування в полікультурному середовищі іноземних слухачів. | en |
dc.description.abstract | The article has a clear classification of pedagogical models spіlkuvannya, tsіlі і umovy vikoristannya, form of community processes I am impressed, as well as the technological features of the organization of communal activities. For skin models, special features, as well as pedagogical spolkuvannyu in the multicultural sub_lktiv. Formed dodatkovі funktsii, yakі vikonuє pedagogicheskoy spіlkuvannya in multicultural middleware of foreign rumors. | en |
dc.description.abstract | В статье рассмотрена классификация моделей педагогического общения, цели и условия использования, формы коммуникативных процессов воздействия, а также технологические особенности организации коммуникативного действия. Для каждой модели приведены особенности, которые присущи педагогическому общению в поликультурном обществе субъектов. Сформированы дополнительные функции, которые выполняет педагогическое общение в поликультурной среде иностранных слушателей. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Одеса Педагогічна майстерність викладачів вищої школи www.pedagogic-master.com.ua | en |
dc.subject | Моделі педагогічного спілкування; полікультурне середовище, іноземні слухачі. | en |
dc.subject | Модель педагогического общения,поликультурная среда, иностранные слушатели | en |
dc.subject | Models of teacher training; polycultural middle ground, foreign hearing. | en |
dc.title | Особливості використання моделей спілкування педагогів та їх вплив на продуктивну діяльність іноземних слухачів | en |
dc.title.alternative | Peculiarities of using models of communication of teachers and their influence on the productive activity of foreign students | en |
dc.type | Conference proceedings | en |
opu.kafedra | Кафедра лінгводидактики | uk |
opu.citation.firstpage | С.33 | en |
opu.citation.lastpage | с.42 | en |
opu.staff.id | t.a.bielobrova@opu.ua | en |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. лінгводидактики |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2019 Демянчик С..pdf | 981.76 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.