Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9489
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНовіков, Д.Ф.-
dc.date.accessioned2019-11-19T08:16:38Z-
dc.date.available2019-11-19T08:16:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНовіков, Д. Ф. Управління прибутком ПАТ «Дніпрополімермаш» на основі соціально-відповідального маркетингу / Д. Ф. Новіков // Економіка: реалії часу. – 2018. – № 4 (38). – С. 70–75. – Бібліогр.: 7 назв.ua
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttps://economics.opu.ua/files/archive/2018/No6/70.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9489-
dc.description.abstractУ статті розглядається вплив соціально-відповідального маркетингу на прибуток машинобудівних підприємств. Аналізується процес прийняття рішення про участь у міжнародному тендері виробництва великогабаритних пресформ. В якості критерію для прийняття рішення розглядається величина прибутку підприємства від виконання контракту і мінімізація ризику невиконання цього контракту. Після невдалої спроби участі в тендері, аналізоване підприємство розробило три варіанти подальших дій: відмовитися від подальшої участі в тендері, навмисне знизити в документації час виробництва прес-форм, розробити нову технологію виробництва на новому устаткуванні. У статті детально описано кожен із запропонованих варіантів прийняття рішення. Дістало подальший розвиток концепція про необхідність проведення на машинобудівних підприємствах України технічного переозброєння, яке дозволяє створювати конкурентоспроможну продукцію.en
dc.description.abstractThe article examines the impact of socially responsible marketing on the profit of machine-building enterprises. The process of making a decision on participation in an international tender for the production of large-sized molds is analyzed. As a criterion for decision-making, the size of the company's profit from contract performance and minimization of the risk of nonfulfillment of this contract are considered. After the unsuccessful attempt to participate in the tender, the company analyzed developed three options for further action: to refuse further participation in the tender, to deliberately reduce the time of production of molds in the documentation, to develop a new production technology on the new equipment. The article describes in detail each of the proposed decision options. The concept of the need to carry out technical re-equipment at the machine-building enterprises of Ukraine, which allows the creation of competitive products, has been further developed.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectмаркетингen
dc.subjectмашинобудуванняen
dc.subjectприбутокen
dc.subjectвитратиen
dc.subjectсоціальна відповідальністьen
dc.subjectефективністьen
dc.titleУправління прибутком ПАТ «Дніпрополімермаш» на основі соціально-відповідального маркетингуen
dc.title.alternativeProfit management of PJSC "Dnepropolymermash" on the basis of socially responsible marketingen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудитуua
opu.citation.journalЕкономіка: реалії часуen
opu.citation.firstpage70en
opu.citation.lastpage75en
opu.citation.issue№6(40)en
opu.staff.idNovikovdf@i.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
70.pdfУправління прибутком ПАТ «Дніпрополімермаш» на основі соціально-відповідального маркетингу417.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.