Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9841
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСемакова, Тетяна Олексіївна-
dc.contributor.authorСафонова, Ганна Феліксівна-
dc.date.accessioned2019-12-05T07:19:42Z-
dc.date.available2019-12-05T07:19:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСемакова, Т. О. Роль фізичних задач у процесі здійснення самоосвітньої діяльності студентів / Т. О. Семакова, Г. Ф. Сафонова // Вісн. Чернігів. нац. педагог. ун-ту. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів, 2016. – С. 151–154. – Бібліогр.: 8 назв.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9841-
dc.description.abstractУ статті розглянуті можливості використання фізичних задач з метою формування умінь і навичок самоосвітньої діяльності студентів технічних коледжівen
dc.language.isouken
dc.publisherЧернігів: ЧНПУen
dc.subjectфізичні задачі, уміння і навички самоосвітньої діяльності, технічні коледжіen
dc.titleРоль фізичних задач у процесі здійснення самоосвітньої діяльності студентівen
dc.typeProfessional articleen
opu.citation.journalВісник Чернігівського нац. пед. ун-туім. Т.Г.Шевченка: Серія: педагогічні наукиen
opu.citation.firstpage151en
opu.citation.lastpage154en
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПНП (Херсон)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
visnik_138_212str (1).pdf6.7 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.