Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9886
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корнещук, Вікторія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Ткаченко, Светлана Владимировна | - |
dc.contributor.author | Корнещук, Виктория Викторовна | - |
dc.contributor.author | Korneshchuk, Victoriia | - |
dc.contributor.author | Ткаченко, Світлана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Tkachenko, Svetlana | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-09T13:20:45Z | - |
dc.date.available | 2019-12-09T13:20:45Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Корнещук В. В. Професійна підготовка майбутніх учителів за кордоном: європейський досвід / В. В. Корнещук, С. В. Ткаченко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвіт. шк. : зб. наук. праць. – Запоріжжя : Класич. приват. ун-т, 2017. – № 52 (105). – С. 141–149. | uk |
dc.identifier.issn | 1992-5786 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9886 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано досвід професійної підготовки майбутніх учителів у різних європейських країнах: Великій Британії, Німеччині, Франції, Данії. Охарактери- зовано стандарти такої підготовки; вимоги до особистості сучасного європейського вчителя; провідні принципи, методи та форми навчання майбутніх учителів; особли- вості організації та проведення педагогічної практики. На основі проведеного аналізу узагальнено позитивний досвід професійної підготовки майбутніх учителів за кордо- ном, розроблено рекомендації щодо його впровадження в систему вищої педагогічної освіти в Україні. | en |
dc.description.abstract | В статье проанализирован опыт профессиональной подготовки будущих учи- телей в разных европейских страх: Великобритании, Германии, Франции, Дании. Оха- рактеризованы стандарты такой подготовки; требования к личности современного европейского учителя; основные принципы, методы и формы обучения будущих учите- лей; особенности организации и проведения педагогической практики. На основе про- веденного анализа обобщен положительный опыт профессиональной подготовки бу- дущих учителей за рубежом, разработаны рекомендации по его использованию в сис- теме высшего педагогического образования в Украине. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Запоріжжя: Класичний приватний університет | en |
dc.subject | професійна підготовка | en |
dc.subject | майбутній учитель | en |
dc.subject | система вищої педагогічної освіти | en |
dc.title | Професійна підготовка майбутніх учителів за кордоном: європейський досвід | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра психології та соціальної роботи | uk |
opu.citation.journal | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах | en |
opu.citation.firstpage | 141 | en |
opu.citation.lastpage | 149 | en |
opu.citation.issue | 52 | en |
opu.staff.id | vtory@te.net.ua | en |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. ПСР |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pfto_2017_52_21.pdf | 278.66 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.