Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9902
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКорнещук, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorКолодійчук, Юлiя Вікторівна-
dc.contributor.authorКорнещук, Виктория Викторовна-
dc.contributor.authorKorneshchuk, Victoriia-
dc.contributor.authorКолодийчук, Юлия Викторовна-
dc.contributor.authorKolodiychyk, Yulya-
dc.date.accessioned2019-12-11T12:20:15Z-
dc.date.available2019-12-11T12:20:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКорнещук, В. В. Методика діагностування підготовленості майбутніх соціальних працівників до роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я / В. В. Корнещук, Ю. В. Колодійчук // Virtus: scientific journal. – 2017. – Iss. 17, october. – C. 112–115.uk
dc.identifier.issn2410-4388-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9902-
dc.description.abstractВ статті висвітлено сутність методики діагностування рівнів підготовленості майбутніх соціальних працівників до роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я. Зазначена містить спеціально розроблені тест успішності, ситуаційний тест та інші загальновідомі апробовані методики. Математичний апарат дозволяє перейти від різних шкал, передбачених різними методиками, до єдиної узагальненої шкали. Запропонована методика дозволяє не тільки оцінити ефективність професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я, проводити безперервний моніторинг цього процесу, але й коригувати його відповідно до результатів діагностування, використовуючи вітчизняний та зарубіжний досвід підготовки працівників соціальних службen
dc.description.abstractIn the article essence of methodology diagnostic of levels training future social workers for work with children with disabilities. This includes a specially designed test of success, situational test and other well-known approved methodologies. The mathematical device allows to go across from the different scales to the only generalized scale. The offered methodology allows not only to assess the effectiveness of the professional training of future social workers with children with disabilities and continuous monitoring of this process, but also to correct him in accordance with the results of diagnostic using domestic and foreign experience of training social workers.en
dc.language.isouken
dc.subjectмайбутній соціальний працівникen
dc.subjectдіти з обмеженими можливостями здоров’яen
dc.subjectпрофесійна підготовкаen
dc.subjectпідготовленістьen
dc.subjectметодика діагностування.en
dc.subjectfuture social workeren
dc.subjectchildren with disabilitiesen
dc.subjectprethodology of diagnostic.en
dc.titleМетодика діагностування підготовленості майбутніх соціальних працівників до роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’яen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра психології та соціальної роботиuk
opu.citation.journalVirtus: Scientific Journalen
opu.citation.firstpage112en
opu.citation.lastpage115en
opu.staff.idvtory@te.net.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПСР

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Journal17.pdf4.26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.