Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9940
Название: | Вплив жорсткості пружини на ефективність пружинно-гідравлічного гальма |
Другие названия: | Spring rigidity influence on the spring-hydraulic shock absorber efficiency |
Авторы: | Семенюк, В. Ф. Вудвуд, О. М. |
Ключевые слова: | мостовий кран пружинно-гідравлічне гальмо динамічні навантаження жорсткість пружини |
Дата публикации: | Июл-2019 |
Издательство: | ТОВ "Інтерпринт" |
Библиографическое описание: | Семенюк, В. Ф. Вплив жорсткості пружини на ефективність пружинно-гідравлічного гальма / В. Ф. Семенюк, О. М. Вудвуд // Підйомно-транспорт. техніка. - 2019. - № 1. - С. 16-25. |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто конструкцію нового гальма кранів – пружинно-гідравлічного. Наукова ідея створення пружинно-гідравлічного гальма: гальмівний момент створюється не за рахунок сил тертя гальмівного пристрою, а за рахунок сили стиску пружини, яка в гальмівному пристрої сприймає кінетичну енергію руху крана. Запропонована конструктивна схема пружинно-гідравлічного гальма та описано принцип його дії. Для запропонованої конструкції гальма проведено дослідження роботи гальма з різними типами пружин. Дослідження проводилося за допомогою трьохмасової динамічної моделі, що враховує використання пружинно-гідравлічного гальма в конструкції механізму пересування крану. Шляхом вирішення системи диференційних рівнянь чисельним методом, що описують динамічну модель крану при гальмуванні, досліджено вплив пружин різних жорсткостей з лінійною характеристикою, які встановлюються в гальмо на величину динамічних навантажень в металоконструкції та приводі мостового крану. При дослідженні приймалися пружини з діапазоном жорсткостей від 1000 Н/м до 18000 Н/м. Для кожного розрахунку визначався характер зміни сил, що діють на привід й металоконструкцію крана та знаходилась максимальна величина динамічних навантажень з контролем величини часу та шляху гальмування. Окремо проведені дослідження складеної пружини, що має три жорсткості та оцінено її роботу при встановленні в гальмо. При переході на більшу жорсткість спостерігається сплеск динамічних сил, але така конструкція дозволяє суттєво зменшити габаритні розміри пружинно-гідравлічного гальма. З огляду запропонованої конструкції та проведених досліджень надано рекомендації, щодо вибору жорсткостей пружин для пружинно-гідравлічного гальма. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9940 |
ISSN: | ISSN 2311-0368 (Print) ISSN 2409-1049 (Online) |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. ПТРО |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pidtt_2019_1_4.pdf | 551.19 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.