eONPUIR

Управлiння смуговим частотно-залежним компонентом iнформацiйно-управляючою системою для усунення детонацiї двигуна внутрішнього згорання

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ухіна, Г.
dc.contributor.author Теплечук, А.
dc.contributor.author Кірьязов, Ю.
dc.contributor.author Ситніков, В.
dc.date.accessioned 2020-01-10T12:12:50Z
dc.date.available 2020-01-10T12:12:50Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Управлiння смуговим частотно-залежним компонентом iнформацiйно-управляючою системою для усунення детонацiї двигуна внутрішнього згорання / Г. Ухіна, А. Теплечук, Ю. Кірьязов, В. Ситніков // Информац/ управляющие системы и технологии. Проблемы и решения : монографиz. – Одесса : Экология, 2019. - С. 137-150. uk
dc.identifier.issn 978-617-7046-88-1
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10088
dc.description.abstract У роботі розглянуті підходи усунення детонації двигуна внутрішнього згорання. Виявлено недолік базових рішень, для підвищення ефективності та економічності системи запропоновано використовувати систему керування на основі зміни коефіцієнта надлишку повітря. Це дозволило зменшити апаратні витрати, габаритні розміри, і як наслідок зменшити собівартість системи в цілому. Головні переваги цієї системи: універсальність, підвищення економічності двигуна і використання одного смугового цифрового фільтру. Ідея керування при зміні коефіцієнта надлишку повітря полягає у наступному. При появі детонації система керування збільшує коефіцієнта надлишку повітря, це переводить роботу двигуна в режим збіднення робочої суміші. При цьому виникає падіння потужності двигуна, що призводить до зниженню навантаження на двигун, що приведе не тільки до зникнення детонації, а і до економії палива і зниженню СО, NOX та СН. Оскільки основною задачею смугового фільтрує розпізнавання детонації і власних шумів двигуна на різних частотах, знайдені формули для розрахунку нових значень коефіцієнтів цифрового смугового фільтру другого порядку. Таке рішення дозволило зменшити похибки при роботі блоку виділення детонації на початкових етапах зародження детонації, що дає змогу оперативніше приймати рішення на усунення небажаної детонації. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одесса "Экология" en
dc.subject Коефіцієнт надлишку повітря en
dc.subject датчики детонації en
dc.subject обробка сигналів en
dc.subject кут випередження запалювання en
dc.subject цифровий смуговий фільтр en
dc.subject перебудова коефіцієнтів фільтру en
dc.title Управлiння смуговим частотно-залежним компонентом iнформацiйно-управляючою системою для усунення детонацiї двигуна внутрішнього згорання en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційних технологій uk
opu.citation.journal Информационные управляющие системы и технологии. Проблемы и решения en
opu.citation.firstpage 137 en
opu.citation.lastpage 150 en
opu.staff.id but.n.v@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию