eONPUIR

Використання непрямого педагогічного управління в сучасній освітній парадигмі як опосередкованого регулювання процесу навчання

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Панькевич, Олена Олександрівна
dc.contributor.author Панькевич, Елена Александровна
dc.contributor.author Pankevych, Olena
dc.date.accessioned 2020-01-15T07:37:29Z
dc.date.available 2020-01-15T07:37:29Z
dc.date.issued 2014-09-11
dc.identifier.citation Панькевич, О. О. Використання непрямого педагогічного управління в сучасній освітній парадигмі як опосередкованого регулювання процесу навчання / О. О. Панькевич // Інформац. освіта та проф.-комунікат. технології ХХІ століття : зб. матеріалів VII Міжнар. наук-практ. конф., м. Одеса, 11-13 верес. 2014 р. / Одес. нац. політехн. ун-т. – Полтава : Сімон, 2014. – С. 276–279. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10116
dc.description.abstract У статті розглядається поняття непрямого педагогічного управління та його значення у підвищенні продуктивності навчального процесу. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Полтава: Сімон en
dc.subject управління, керівництво, ситуативні маніпуляції, непряме управління. en
dc.title Використання непрямого педагогічного управління в сучасній освітній парадигмі як опосередкованого регулювання процесу навчання en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.firstpage 276 en
opu.citation.lastpage 279 en
opu.citation.conference «Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століття» en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию