eONPUIR

E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Sokolovska, Zoia
dc.contributor.author Соколовська, Зоя Миколаївна
dc.contributor.author Yatsenko, Nataliia
dc.contributor.author Яценко, Наталія Володимирівна
dc.contributor.author Fedorova, Maryna
dc.contributor.author Федорова, Марина Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-02-10T16:55:34Z
dc.date.available 2020-02-10T16:55:34Z
dc.date.issued 2018-11-11
dc.identifier.citation Sokolovska, Z. M., Yatsenko, N. V., Fedorova, M. M. (2018). E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises. Economic journal Odesa polytechnic university, N 4 (6), p. 70–79. en
dc.identifier.citation Sokolovska, Z. M. E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises / Z. M. Sokolovska, N. V. Yatsenko, M. M. Fedorova // Economic journal Odesa polytechnic university = Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту. – 2018. – N 4 (6). – P. 70–79. en
dc.identifier.issn 2521-6384
dc.identifier.uri https://economics.opu.ua/ejopu/2018/No4/70.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10242
dc.description.abstract Стаття присвячена розгляду інструментальної бази розробки маркетингових стратегій торгівельних підприємств та демонстрації дії конкретних промислових додатків. Представлена імітаційна модель діяльності типового торгівельного підприємства, розроблена з використанням системно-динамічної та агентної методології. Програмна платформа реалізації імітаційних експериментів − система багатопідходного імітаційного моделювання AnyLogic. Модель призначена для дослідження динаміки потоків клієнтів підприємства; процесів формування попиту та корегування пропозиції в залежності від політики управління запасами; оцінювання впливу ефективності реклами на кінцеві показники функціонування. Запропонований торговий веб-сайт, створений для досліджуваного підприємства галузі. en
dc.description.abstract The article is devoted to consideration of the tool base for the development of marketing strategies for trading enterprises and the demonstration of the impact of specific industrial applications. The simulation model of activity of a typical trading company is presented, using the system-dynamic and agent methodology. The software platform for the implementation of simulation experiments - the system of multilevel imitative modeling AnyLogic. The model is designed to study the dynamics of customers` flow of the company; demand formation processes and supply adjustments depending on stockpile management policies; evaluation of the impact of advertising effectiveness on the final performance indicators. A trading website for the research industry is proposed and created. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject торгівельне підприємство en
dc.subject стратегія функціонування en
dc.subject інтернет-маркетинг en
dc.subject імітаційна модель en
dc.subject імітаційний експеримент en
dc.subject система AnyLogic en
dc.subject trading company en
dc.subject operation strategy en
dc.subject internet marketing en
dc.subject e-marketing en
dc.subject simulation model en
dc.subject simulation experiment en
dc.subject AnyLogic system en
dc.title E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises en
dc.title.alternative Інструментарій інтернет-маркетингу в формуванні стратегії функціонування торгівельних підприємств en
dc.type Article en
opu.citation.journal Економічний журнал Одеського політехнічного університету en
opu.citation.firstpage 70 en
opu.citation.lastpage 79 en
opu.citation.issue 4(6) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию