eONPUIR

Концепція фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів до викладання інформатики

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Саган, О. В.
dc.contributor.author Sagan, О.
dc.date.accessioned 2020-03-03T10:01:41Z
dc.date.available 2020-03-03T10:01:41Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Саган, О. В. Концепція фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів до викладання інформатики / О. В. Саган // Інформ. технології в освіті = Information technologies in education : зб. наук. пр. – 2016. – № 3 (28). – С. 44–52. uk
dc.identifier.uri http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=itvo_2016_3_5
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10350
dc.description.abstract У статті порушено проблему фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів до навчання молодших школярів інформатики. Швидкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій актуалізує якісне оновлення вимог щодо інформаційно компетентних членів суспільства. Трансформація змісту початкової освіти, зокрема введення інформатики у навчальні плани, вплинула на соціальний запит вчителя початкових класів, здатного не тільки використовувати засоби інформаційних технологій, але й викладати інформатику як інваріантну дисципліну початкової школи. У роботі спроектовано методичну модель підготовки майбутнього вчителя початкових класів до викладання інформатики, метою якої є формування в майбутнього вчителя початкових класів методико-інформатичної компетентності, яка ґрунтується на теоретичній і практичній готовності до навчання інформатики учнів початкових класів і виявляється у здатності до організації відповідного навчально-виховного процесу. Основою змістового наповнення системи стало знаходження співвідношення суттєвих результатів навчання та загальних і професійних компетентностей, які визначено за допомогою експертних оцінок. Очікуваний результат ми проектуємо у вигляді компетентнісної моделі майбутнього вчителя початкових класів у площині підготовки його до розв’язування інформатичних та методико-інформатичних завдань початкової школи. en
dc.description.abstract В статье раскрывается проблема профессиональной подготовки будущего учителя начальных классов к обучению информатике младших школьников. Стремительное развитие информационно-коммуникационных технологий актуализирует качественное обновление тренований к информационно компетентным членам общества. Трансформация содержания начального образования, а именно введение информатики в учебные планы, оказала влияние на социальный запрос учителя начальных классов, который не только всесторонне использует средства информационных технологий, но и преподает информатику как инвариантную дисциплину начальной школы. В работе спроектировано методическую модель подготовки будущего учителя начальных классов к преподаванию информатики, цель которой  формирование у будущего учителя начальных классов методико-информатичной компетентности, которая основывается на теоретической и практическойготовности к обучению информатике учащихся начальних классов и проявляется в умениях организации соответствующего учебно-воспитательного процесса. Основой содержательного компонента системы стало нахождение соотношения существенных результатов обучения в вузе и общих, и профессиональных компетентностей, которые определялись при помощи экспертных оценок. Предполагаемый результат мы проектируем в виде компетентностной модели будущего учителя начальных классов в ракурсе его подготовки к решению информатичных иметодико-информатичних задач начальной школы. en
dc.description.abstract In the article the problem of professional training of future elementary school teacher to teach Informatics of junior schoolchild is revealed. Rapid development of information and communication technologies actualizes the high-quality requirements to informational competent members of society. Transformation of content of primary education, namely putting Informatics in the curricula, exerted impact on a social request of the elementary school teacher who doesn’t only thoroughly use means of information technologies, but also teaches Informatics as invariant discipline of elementary school. In work it is designed the methodical model of training of future elementary school teacher for teaching Informatics, its purpose is forming of methodology informational competence at future elementary school teacher, which is based on theoretical and practical readiness for teaching Informatics of junior schoolchild and is shown in abilities to organize of the teaching and educational process. Finding of a ratio of essential results of training in higher education institution and general and professional competences which were determined by means of expert evaluations became a basis of a substantial component of system. We design the expected result in the form of competence-based model of future elementary school teacher in a perspective of its preparation for the decision the informational and the methodology-informational tasks of elementary school. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Херсон en
dc.subject фахова підготовка вчителя початкових класів en
dc.subject методична система навчання інформатики en
dc.subject методико-інформатична компетентність en
dc.subject профессиональная подготовка учителя начальных классов en
dc.subject методическая система обучения информатике en
dc.subject методико-информатичная компетентность en
dc.subject professional training of elementary school teacher en
dc.subject methodical training system of Informatics en
dc.subject methodology-informational competence en
dc.title Концепція фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів до викладання інформатики en
dc.title.alternative The concept of vocational training of future elementary school teacher to informatics training en
dc.type Article en
opu.citation.journal Інформаційні технології в освіті en
opu.citation.firstpage 44 en
opu.citation.lastpage 52 en
opu.citation.issue 3 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию