eONPUIR

Залучення студентів до проектування і створення електронних навчальних середовищ з фізики як спосіб їх особистісно-орієнтованої підготовки до методичної діяльності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Шарко, В. Д.
dc.contributor.author Sharko, V.
dc.date.accessioned 2020-03-13T10:05:26Z
dc.date.available 2020-03-13T10:05:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Шарко, В. Д. Залучення студентів до проектування і створення електронних навчальних середовищ з фізики як спосіб їх особистісно-орієнтованої підготовки до методичної діяльності / В. Д. Шарко // Інформ. технології в освіті = Information technologies in education : зб. наук. пр. – 2016. – № 4 (29). – С. 32–62. uk
dc.identifier.uri http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=itvo_2016_4_5
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10376
dc.description.abstract У статті розкрито можливості підготовки майбутніх учителів фізики до методичної діяльності шляхом залучення до проектування і створення електронних (інформаційних) навчальних середовищ (ЕНС) зі шкільного курсу фізики. Визначено пріоритетні напрями діяльності учителя з навчання учнів фізики з позицій компетентнісного підходу до виміру якості фізичної освіти. Наведено перелік базових понять, що складають основу проектувальної діяльності учителя фізики та схарактеризовано їх відповідно до сучасних вимог. Представлено основні види діяльності учнів з фізики (засвоєння теоретичного матеріалу, розв’язування різних типів фізичних задач, виконання фізичного експерименту, дослідження) у контексті компетентнісного підходу до організації навчального процесу. З’ясовано сутність поняття «електронне інформапційно-комунікаційне навчальне середовище» та визначено його структуру з урахуванням нормативних та дидактичних вимог. Представлено інтегровану модель проектування технології особистісно орієнтованого навчання майбутнього учителя фізики методичної діяльності. Окреслено перелік дій студента з проектування і створення ЕНС зі шкільного курсу фізики як одного з видів методичної діяльності вчителя. Визначено переваги особистісно орієнтованої технології професійної підготовки майбутнього учителя фізики з позицій індивідуального, діяльнісного та компетентнісного підходів. en
dc.description.abstract В статье раскрыты возможности подготовки будущих учителей физики к методической деятельности путем вовлечения их в проектирование и создание электронных информационно-коммуникативных обучающих сред (ЭИКОС) по школьному курсу физики. Определены приоритетные направления деятельности учителя по обучению учащихся физике с позиций компетентностного похода к измерению качества физического образования. Приведен перечень базовых понятий, которые составляют основу проектировочной деятельности учителя физики. Они охарактеризованы в соответствии с современными требованиями. Представлены основные виды деятельности учащихся по физике (усвоение теоретического материала, решение различных типов физических задач, выполнение физического эксперимента, проведение исследований) в контексте компетентностного подхода к организации учебного процесса. Выявлена суть понятия «электронная информационно-коммуникативная обучающая среда» и определена его структура с учетом нормативных и дидактических требований. Представлена интегрированная модель технологии личностно ориентированного обучения методической деятельности будущих учителей физики. Приведен алгоритм действий студента и преподавателя по проэктированию и созданию ЭИКОС как одного из видов методической деятельности учителя. Опеределены преимущества личностно ориентированной технологии профессиональной подготовки будущего учителя физики с позиций индивидуального, деятельностного и компетентностного подходов. en
dc.description.abstract The article reveals the possibilities of training of future teachers of Physics for methodical activity by involving them in destining and developing of electronic information&communication educational environments (EICEE) in school course in Physics. The author defines priority trends of teacher’s activity in teaching of Physics from the standpoint of the competence approach to measuring of physical education quality. They are characterized according to modern requirements. The main types of learners’ activities in Physics (theoretical material acquisition, solving various types of physical problems, making physical experiment confuction, the research carryng out) are represented in the context of the competence approach to organization of educational process. The author reveals the essence and structure of the notion “electronic information&communication educational environment” according to normative and didactic requirements. Integrated model of technology of personality-oriented training of future teachers of Physics for methodical activity is suggested. An algorithm of teacher’s and student’s actions for destining and developing of electronic information&communication educational environment as a type of teacher’s methodical activity is given. The advantages of personality-oriented technology of professional training of future teachers of Physics from the standpoint of individual, activity and competence approaches are defined. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Херсон en
dc.subject методична діяльність учителя фізики en
dc.subject педагогічне проектування en
dc.subject електронне навчальне середовище en
dc.subject шкільний курс фізики en
dc.subject компетентнісний en
dc.subject особистісний та діяльнісний підходи до навчання учнів і студентів en
dc.subject індивідуальна траєкторія навчання майбутніх учителів en
dc.subject методическая деятельность учителя физики en
dc.subject педагогическое проектирование en
dc.subject электронная образовательная среда en
dc.subject школьный курс физики en
dc.subject компетентностный en
dc.subject личностный и деятельностный подходы к обучению учащихся и студентов en
dc.subject индивидуальная траектория обучения будущих учителей en
dc.subject methodical activity of the teacher of Physics en
dc.subject pedagogical destining en
dc.subject electronic educational environment en
dc.subject school course in Physics en
dc.subject competence en
dc.subject individual and activity approaches to teaching pupils and students en
dc.subject individual trajectory of future teachers training en
dc.title Залучення студентів до проектування і створення електронних навчальних середовищ з фізики як спосіб їх особистісно-орієнтованої підготовки до методичної діяльності en
dc.title.alternative Involving students in destining and developing of electronic educational environments in physics as a way of their personality-oriented training for methodical activity en
dc.type Article en
opu.citation.journal Інформаційні технології в освіті en
opu.citation.firstpage 32 en
opu.citation.lastpage 62 en
opu.citation.issue 4 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию