eONPUIR

Зміна парадигми підготовки учителів початкових класів за умов розбудови інформаційного суспільства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кушнір, Наталія О.
dc.contributor.author Kushnir, Nataliya
dc.contributor.author Вінник, Тетяна О.
dc.contributor.author Vinnyk, Tetiana
dc.date.accessioned 2020-03-19T08:45:35Z
dc.date.available 2020-03-19T08:45:35Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кушнір, Н. О. Зміна парадигми підготовки учителів початкових класів за умов розбудови інформаційного суспільства / Н. О. Кушнір, Т. О. Вінник // Інформ. технології в освіті = Information technologies in education : зб. наук. пр. – 2016. – № 4 (29). – С. 89–99. uk
dc.identifier.uri http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=itvo_2016_4_8
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10388
dc.description.abstract Виникнення і широке розповсюдження нових цифрових технологій у всі сфери життя суспільства суттєво змінює структуру ринку праці (з’являються нові професії, кардинально змінюється професійна діяльність існуючих) і вимоги працедавців (уміння самостійно навчатися протягом життя, критично оцінювати інформацію, працювати в команді стають важливішими ніж сформованість певного набору знань і умінь). У той же час, сучасні діти живуть у перенасиченому інформаційному просторі, що актуалізує питання формування в них основ інформаційної культури вже з раннього віку та розвитку якостей, необхідних для успішної самореалізації у інформаційному суспільстві. Це зумовлює зміни у всій системі освіти, зокрема професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. Ретроспективний аналіз використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті засвідчує виникнення таких технологій для розвитку дітей, про які в різні часи мріяли педагоги і психологи. Аналіз практики професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів засвідчує недостатній рівень усвідомлення можливостей сучасних ІКТ, що переважно застосовуються для підтримки традиційного навчального процесу, а не реалізації нових підходів навчання. В статті проаналізовано вплив розвитку сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на освіту у розрізі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. en
dc.description.abstract The emergence and wide dissemination of new digital technologies in all spheres of life significantly changes the structure of the labor market (there are new profession change dramatically professional activities) and the requirements of employers (the ability to learn independently throughout the life, to evaluate critically information, team work becomes more important, Maturity than a specific set of knowledge and skills). At the same time, today's children live in crowded information space, which highlights the issue of formation of information culture of their bases from an early age and quality of development needed for successful self-realization in the information society. This leads to changes in the entire education system, in particular the training of future elementary school teachers. A retrospective analysis of the use of information and communication technologies in education confirms the occurrence of such technologies for the development of children. Analysis of practice of training of future elementary school teachers shows the insufficient level of awareness of modern ICT capabilities, which are mainly used to support the traditional educational process, not the implementation of new learning approaches. The article analyzes the impact of the development of modern information and communication technologies for education in the context of professional training of future elementary school teachers. en
dc.description.abstract Возникновение и широкое распространение новых цифровых технологий во все сферы жизни общества существенно меняет структуру рынка труда (появляются новые профессии, кардинально меняется профессиональная деятельность существующих) и требования работодателей (умения самостоятельно учиться в течение всей жизни, критически оценивать информацию, работать в команде становятся важнее, чем сформированность определенного набора знаний и умений). В то же время, современные дети живут в перенасыщенном информационном пространстве, что актуализирует вопрос формирования у них основ информационной культуры уже с раннего возраста и развития качеств, необходимых для успешной самореализации в информационном обществе. Это приводит к изменениям во всей системе образования, в частности профессиональной подготовке будущих учителей начальных классов. Ретроспективный анализ использования информационно- коммуникационных технологий в образовании подтверждает возникновение таких технологий для развития детей, о которых в разное время мечтали педагоги и психологи. Анализ практики профессиональной подготовки будущих учителей начальных классов свидетельствует о недостаточном уровне осознания возможностей современных ИКТ, которые, в основном, применяются для поддержки традиционного учебного процесса, а не реализации новых подходов обучения. В статье проанализировано влияние развития современных информационно-коммуникационных технологий на образование в разрезе профессиональной подготовки будущих учителей начальных классов. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Херсон en
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології en
dc.subject професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів en
dc.subject сервіси веб 2.0 en
dc.subject information and communication technologies en
dc.subject training of future elementary school teachers en
dc.subject Web 2.0 services en
dc.subject информационно-коммуникационные технологии en
dc.subject профессиональная подготовка будущий учителей начальных классов en
dc.subject сервисы веб 2.0 en
dc.title Зміна парадигми підготовки учителів початкових класів за умов розбудови інформаційного суспільства en
dc.title.alternative The chenge of paradigm of primary classes teachers treining in conditions of information society development en
dc.type Article en
opu.citation.journal Інформаційні технології в освіті en
opu.citation.firstpage 89 en
opu.citation.lastpage 99 en
opu.citation.issue 4 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию