STEM is one of the most current educational trends, it provides young people training according to information society in the science, technology, engineering and mathematics. The leading ideas are interdisciplinary education by solving real practical problems, project work and cooperation. The state of STEM-education in the world and Ukraine is analyzed. Particular attention is paid robotics that enables to develop programming skills and design, and it is the integrator of all components of STEM. The range of services in robotics, constructors for learning is considered. The experience of STEM-center of Kherson State University is presented.
STEM є однією з найсучасніших освітніх напрямків, вона надає молодим людям
навчання в галузі інформаційного суспільства в галузі науки, техніки, інженерії та математики. Провідні ідеї - це міждисциплінарна освіта шляхом вирішення реальних практичних проблем, проектної діяльності та співпраці. Проаналізовано стан STEM-освіти у світі та Україні. Особливу увагу приділено робототехніці, яка дозволяє розвивати навички програмування та конструювання, і є інтегратором всіх компонентів STEM. Розглянуто спектр послуг у сфері навчальної робототехніки та конструктори для навчання.Представлено досвід STEM-школи Херсонського державного університету.
STEM - одна из самых современных образовательных тенденций, она обеспечивает подготовку молодых людей в соответствии с требованиями информационнго общества в области науки, техники, инженерии и математики. Ведущими идеями являются междисциплинарное образование путем решения реальных практических задач, проектной деятельности и сотрудничества. Проанализировано состояние STEM-образования в мире и Украине. Особое внимание уделяется робототехнике, которая позволяет развивать навыки программирования и конструирования, а также является интегратором всех компонентов STEM. Рассматривается спектр услуг в сфере учебной робототехники и конструкторов для обучения. Представлен опыт STEM-школы Херсонского государственного университета.