eONPUIR

3D multiservice commutation structure on the elements by Berezovsky

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Berezovsky, Stanislav
dc.contributor.author Березовський, Станіслав Олександрович
dc.contributor.author Березовский, Станислав Александрович
dc.date.accessioned 2020-07-28T06:30:59Z
dc.date.available 2020-07-28T06:30:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Berezovsky, S. 3D multiservice commutation structure on the elements by Berezovsky / S. Berezovsky // Цифрові технології. - 2018. - № 23. - C. 70-81. en
dc.identifier.issn 2313-7010
dc.identifier.issn 23079754
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10973
dc.description.abstract The concept of a relatively modern multiservice switching structures, systems, networks implemented with regard to the new paradigm in the development of telecommunications is described. The concept of architecture formation of a multiservice structure is close to the basic ideas of SDN (Software-defined Networking), where the control level is separated from data transfer devices and implemented programmatically. The multiservice structure uses a single channel for transmitting data of different types, makes it possible to reduce the diversity of equipment types, apply common standards and technologies, and provide centralized management of the communication environment. Particular attention has been paid to the task of ensuring intelligence, access invariance, comprehensiveness of services in a single transport environment of multiservice structures implemented on the basis of 3D technologies. 3D technology opens up a lot of opportunities for creating diverse topologies of the universal transport environment, which will ensure flexibility of the environment and accelerated data transfer along the least loaded routes. The N-dimensional switching element by Berezovsky (SEB) has been proposed, which allows creating "switching patterns" for new 2D, 3D topologies of the transport environment, represented in the form of 2D, 3D commutation fabrics. 3D multiservice structure requires a complex and intelligent control system. The framework 3D models on the switching elements by Berezovsky allow visualizing route data, carrying out operational and retrospective analysis of these data in order to identify problems, simulate the effects of routing schemes on the operation of the structure, using database archives, etc. The importance of developing the concept, procedures and algorithms for managing the state (traffic) of the 3D switching environment on the new "switching patterns" on the switching elements by Berezovsky has been emphasized. The convergence of intelligent structures is becoming more and more noticeable, and 3D switching structures on the SEB can become the basis for solving this problem en
dc.description.abstract Викладається концепція щодо сучасних мультисервісних комутаційних структур, систем, мереж, реалізованих з урахуванням нової парадигми в розробці телекомунікацій. Концепція формування архітектури мультисервісної структури близька до базових ідей SDN (Software-defined Networking), де рівень управління відділений від пристроїв передавання даних і реалізується програмно. Мультисервісна структура використовує єдиний канал для передавання даних різних типів, дає можливість зменшити різноманітність типів обладнання, застосувати єдині стандарти і технології, централізовано керувати комунікаційним середовищем Особливу увагу приділено завданню забезпечення інтелектуальності, інваріантності доступу, комплексності послуг в єдиному транспортному середовищі мультисервісних структур, що реалізуються на базі 3D технологій. 3D технології відкривають масу можливостей для побудови різноманітних топологій універсального транспортного середовища, що забезпечить гнучкість середовища і прискорене передавання даних по найменш завантажених маршрутах. Пропонується N-мірний комутаційний елемент Березовського (КЕБ), який дозволяє формувати “комутаційні патерниˮ для нових 2D, 3D топологій транспортного середовища, що подається у вигляді 2D, 3D комутаційних фабрик. 3D мультисервісній структурі необхідна складна й інтелектуальна система управління. 3D моделі фреймворків на комутаційних елементах Березовського дозволяють візуалізувати маршрутні дані, здійснювати оперативний і ретроспективний аналіз цих даних з метою виявлення проблем, моделювати вплив схем маршрутизації на роботу структури, в тому числі з використанням архіву баз даних і т. д. Підкреслюється важливість розробки концепції, процедур і алгоритмів управління станом (трафіком) 3D комутаційного середовища на нових “комутаційних патернах” на комутаційних елементах Березовського (КЕБ). Дедалі помітнішою стає конвергенція інтелектуальних структур і 3D комутаційні структури на КЕБ можуть стати базою в процесі розв’язання цього завдання. en
dc.description.abstract Излагается концепция относительно современных мультисервисных коммутационных структур, систем, сетей, реализуемых с учётом новой парадигмы в разработке телекоммуникаций. Концепция формирования архитектуры мультисервисной структуры близка к базовым идеям SDN (Software-defined Networking), где уровень управления отделён от устройств передачи данных и реализуется программно. Мультисервисная структура использует единый канал для передачи данных разных типов, даёт возможность уменьшить разнообразие типов оборудования, применить единые стандарты и технологии, централизованно управлять коммуникационной средой. Особое внимание уделено задаче обеспечения интеллектуальности, инвариантности доступа, комплексности услуг в единой транспортной среде мультисервисных структур, реализуемых на базе 3D технологий. 3D технологии открывают массу возможностей для построения многообразных топологий универсальной транспортной среды, что обеспечит гибкость среды и ускоренную передачу данных по наименее загруженным маршрутам. Предлагается N-мерный коммутационный элемент Березовского (КЭБ), который позволяет формировать "коммутационные паттерны" для новых 2D, 3D топологий транспортной среды, представляемой в виде 2D, 3D коммутационных фабрик. 3D мультисервисной структуре необходима сложная и интеллектуальная система управления. 3D модели фреймворков на коммутационных элементах Березовского позволяют визуализировать маршрутные данные, осуществлять оперативный и ретроспективный анализ этих данных с целью выявления проблем, моделировать влияние схем маршрутизации на работу структуры, в том числе с использованием архива баз данных и т. д. Подчёркивается важность разработки концепции, процедур и алгоритмов управления состоянием (трафиком) 3D коммутационной среды на новых "коммутационных паттернах" на коммутационных элементах Березовского. Все заметнее проявляется конвергенция интеллектуальных структур, и 3D коммутационные структуры на КЭБ могут стать базовыми в процессе решения этой задачи. en
dc.language.iso en en
dc.subject Berezovsky's switching element en
dc.subject 3D switching pattern by Berezovsky element en
dc.subject switching plant en
dc.subject комутаційний елемент Березовського en
dc.subject 3D комутаційний патерн елемента Березовського en
dc.subject комутаційна фабрика en
dc.subject :коммутационный элемент Березовского en
dc.subject 3D коммутационный паттерн элемента Березовского en
dc.subject коммутационная фабрика en
dc.title 3D multiservice commutation structure on the elements by Berezovsky en
dc.title.alternative 3D мультисервісна комутаційна структура на елементах Березовського en
dc.title.alternative 3D мультисервисная коммутационная структура на элементах Березовского en
dc.type Professional article en
opu.kafedra Кафедра комп’ютеризованих систем управління uk
opu.citation.journal ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ en
opu.citation.firstpage 70 en
opu.citation.lastpage 81 en
opu.citation.issue 23 en
opu.staff.id StanislavBerezovsky<stanislavberezovsky01@gmail.com> en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию