Аннотация:
Розкрито сутність, мету та можливості цифрового маркетингу. Визначені переваги
використання концепцій цифрового маркетингу в процесі управління підприємствами.
Проаналізовано стан та перспективи розвитку цифрового маркетингу на підприємствах
фармацевтичної промисловості. Досліджені можливості імітаційного моделювання, як
математичного інструменту реалізації конкретних аспектів цифрового маркетингу.
Прикладні аспекти застосування імітаційного моделювання представлені на прикладі моделі
проведення рекламної компанії підприємством фармацевтичної галузі. Модель реалізована на
платформі системи багатопідходного імітаційного моделювання AnyLogic. Доцільність
використання запропонованого математичного інструментарію у підвищенні ефективності
маркетингової діяльності підприємств підтверджена наведеними результатами імітаційних
експериментів.