eONPUIR

Модель маркетингу, яка керується даними

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Антощук, Світлана Григорівна
dc.contributor.author Антощук, Светлана Григорьевна
dc.contributor.author Antoschuk, Svitlana
dc.contributor.author Фомін, Олександр Олексійович
dc.contributor.author Фомин, Александр Алексеевич
dc.contributor.author Fomin, Alexander
dc.date.accessioned 2021-01-14T09:16:53Z
dc.date.available 2021-01-14T09:16:53Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Антощук, С. Г. Модель маркетингу, яка керується даними / С. Г. Антощук, О.О. Фомін // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2, - С. 92-101. en
dc.identifier.issn 2522-9087
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11208
dc.description.abstract У статті розглянуто історичну класифікацію моделей маркетингу, їх ознаки, а також переваги і недоліки; наведено характеристики інформаційних процесів, які супроводжували маркетингові моделі на різних етапах еволюції. Обґрунтовано використання прогресивної моделі, яка керується даними, розглянуто її переваги у інформаційному суспільстві. Наведено вимоги до спеціалістів для моделі маркетингу, яка керується даними. Наведені результати порівняння класичної моделі маркетингу та моделі маркетингу, яка керується даними на прикладі рекламної підтримки вступної кампанії Одеського національного політехнічного університету в 2017 році. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher ОНПУ en
dc.subject цифровий маркетинг en
dc.subject модель маркетингу en
dc.subject штучний інтелект en
dc.subject data science en
dc.subject великі дані en
dc.title Модель маркетингу, яка керується даними en
dc.type Article en
opu.citation.journal Маркетинг і цифрові технології en
opu.citation.volume 1 en
opu.citation.firstpage 92 en
opu.citation.lastpage 101 en
opu.citation.issue 2 en
opu.staff.id asg@opu.ua en
opu.staff.id fomin@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию