Вирішується проблема моделювання складних економічних процесів. Наведено аналітичний огляд економічних моделей, їх переваги та недоліки. Обґрунтовано використання інтегральних моделей для моделювання нелінійних динамічних процесів у маркетингових завданнях. Наведено математичні вирази для написання інтегральних моделей у вигляді багатовимірних зважених функцій. Розроблено обчислювальний метод ідентифікації інтегральних моделей у вигляді багатовимірних перехідних характеристик за допомогою вимірювання реакції ринку на вхідний вплив. Представлені результати моделювання рекламної аудиторії на прикладі рекламної кампанії вищого навчального закладу.
In the paper it solves the problem of modeling complex economic processes. There is
presented an analytical review of economic models, their advantages and disadvantages. The use of
integral models for simulation of nonlinear dynamic processes in marketing tasks is substantiated.
The mathematical expressions for the writing of integral models in the form of
multidimensional weighted functions are given. The computational method of identification of integral
models in the form of multidimensional transient characteristics is developed with the help of
measuring the reaction of the market to the input influence.
The results of modeling of the advertising audience on the example of the advertising
campaign of the higher educational institution are presented.