eONPUIR

Просмотр Том 3 № 2 (2019) по названию

Просмотр Том 3 № 2 (2019) по названию

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Marina; Жекул, Анастасія Андріївна; Жекул, Анастасия Андреевна; Zhekul, Anastasia (ОНПУ, 2019)
    The article considers modern trends in the development of digital marketing in the international market. The important aspects of the influence of information technologies on the change of human everyday life and activity ...
  • Яшкiн, Дмитро Сергiйович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry (ОНПУ, 2019)
    Стаття присвячена питанню оцінки логістичних ризиків машинобудівних підприємств. За аналізом обсягів реалізації продукції всіх підгалузей та груп підприємств машинобудівної галузі отримано сезонні індекси та прогнози ...
  • Фролова, Лариса Володимирівна; Фролова, Лариса Владимировна; Frolova, Larisa; Носова, Тетяна Ігорівна; Носовая, Татьяна Игоревна; Nosova, Tetyana (ОНПУ, 2019)
    Розроблені і науково обґрунтовані теоретико-методологічні засади формування системи ключових індикаторів оцінки ефективності електронної комерції, яка ґрунтується на принципах: цілеспрямованості, системності, комплексності, ...