eONPUIR

Система ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерції

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Фролова, Лариса Володимирівна
dc.contributor.author Фролова, Лариса Владимировна
dc.contributor.author Frolova, Larisa
dc.contributor.author Носова, Тетяна Ігорівна
dc.contributor.author Носовая, Татьяна Игоревна
dc.contributor.author Nosova, Tetyana
dc.date.accessioned 2021-01-18T08:42:09Z
dc.date.available 2021-01-18T08:42:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Фролова, Л. В. Система ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерції / Л. В. Фролова, Т. І. Носова // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 2, - С. 84-96. en
dc.identifier.issn 2522-9087 (Print)
dc.identifier.issn 2523-434X (Online)
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11237
dc.description.abstract Розроблені і науково обґрунтовані теоретико-методологічні засади формування системи ключових індикаторів оцінки ефективності електронної комерції, яка ґрунтується на принципах: цілеспрямованості, системності, комплексності, вимірюваності, релевантності, об’єктивності та збалансованості. Розроблено і обґрунтовано модель прийняття рішення споживачем про придбання товару в Інтернет. З метою оптимізації процесу продажів та підвищення ефективності електронної комерції обґрунтовано основні етапи оцінки ефективності електронної комерції та підвищення конверсійності сайту на різних етапах «воронки продажів». Практична реалізація отриманих наукових результатів надає можливість комплексно оцінити ефективність електронної комерції, прогнозувати і оцінювати ефекти від різного роду маркетингових заходів. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher ОНПУ en
dc.subject електронна комерція en
dc.subject «воронка продажів» en
dc.subject споживач en
dc.subject ключові показники ефективності en
dc.subject трафік en
dc.subject мікроконверсія en
dc.subject макроконверсія en
dc.title Система ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерції en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра підприємництва і торгівлі
opu.citation.journal Маркетинг і цифрові технології en
opu.citation.volume 3 en
opu.citation.firstpage 84 en
opu.citation.lastpage 96 en
opu.citation.issue 2 en
opu.staff.id l.v.frolova@opu.ua en
opu.staff.id t.i.nosova@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию