Аннотация:
Стаття присвячена одному з напрямків інвестиційної стратегії міста "Одеса 5Т" у
рамках муніципального маркетингу, а саме - транспорту. В роботі розглянуті основні принципи
муніципального маркетингу міста, зміст інвестиційного проекту «Одеса 5Т» та особливості
впровадження проекту. Особливу увагу приділено проекту про будівництво та розвиток велоінфраструктури, який почав втілюватися в життя. Визначенні основні проблеми, які
виникають в процесі розробки проект та способи їх подолання. Теоретичні пропозиції
підтверджено практичними розрахункам. Для оцінки перспектив розвитку велоінфраструктури було проведено дослідження,в якому прийняли участь жителі Одеси. За
допомогою цього дослідження було виявлено відношення та основні мотиви людей для
здійснення проекту про розвиток вело-інфраструктуру.