eONPUIR

Маркетингові дослідження перспектив розвитку велоінфраструктури на основі стратегії «ОДЕСА-5Т»

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Михайло Анатолiйович
dc.contributor.author Окландер, Михаил Анатольевич
dc.contributor.author Oklander, Mykhailo
dc.contributor.author Діянова, Діана Вiкторiвнa
dc.contributor.author Диянова, Диана Викторовна
dc.contributor.author Diyanova, Diana
dc.date.accessioned 2021-01-18T09:07:59Z
dc.date.available 2021-01-18T09:07:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Окландер, M. A. Маркетингові дослідження перспектив розвитку велоінфраструктури на основі стратегії «ОДЕСА-5Т» / M. A. Окландер, Д. В. Діянова // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 3, - С. 68-80. en
dc.identifier.issn 2522-9087 (Print)
dc.identifier.issn 2523-434X (Online)
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11239
dc.description.abstract Стаття присвячена одному з напрямків інвестиційної стратегії міста "Одеса 5Т" у рамках муніципального маркетингу, а саме - транспорту. В роботі розглянуті основні принципи муніципального маркетингу міста, зміст інвестиційного проекту «Одеса 5Т» та особливості впровадження проекту. Особливу увагу приділено проекту про будівництво та розвиток велоінфраструктури, який почав втілюватися в життя. Визначенні основні проблеми, які виникають в процесі розробки проект та способи їх подолання. Теоретичні пропозиції підтверджено практичними розрахункам. Для оцінки перспектив розвитку велоінфраструктури було проведено дослідження,в якому прийняли участь жителі Одеси. За допомогою цього дослідження було виявлено відношення та основні мотиви людей для здійснення проекту про розвиток вело-інфраструктуру. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher ОНПУ en
dc.subject розвиток вело-інфраструктури en
dc.subject маркетингові дослідження en
dc.subject інвестиційна стратегія en
dc.subject муніципальний маркетинг en
dc.title Маркетингові дослідження перспектив розвитку велоінфраструктури на основі стратегії «ОДЕСА-5Т» en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Маркетинг і цифрові технології en
opu.citation.volume 3 en
opu.citation.firstpage 68 en
opu.citation.lastpage 80 en
opu.citation.issue 3 en
opu.staff.id oklander@opu.ua en
opu.staff.id diianova.8970899@stud.opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию