eONPUIR

Вимірювання лояльності споживачів в умовах конкуренції

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сіньковська, Вікторія Миколаївна
dc.contributor.author Cиньковская, Виктория Николаевна
dc.contributor.author Sinkovska, Viktoria
dc.date.accessioned 2021-01-18T09:22:28Z
dc.date.available 2021-01-18T09:22:28Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Сіньковська, В. М. Вимірювання лояльності споживачів в умовах конкуренції / В. М. Сіньковська // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 4. - С. 40-53. en
dc.identifier.issn 2522-9087 (Print)
dc.identifier.issn 2523-434X (Online)
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11240
dc.description.abstract У статті розглянуті підходи до оцінки лояльності споживачів та наведені методи, що до них відносяться. Здійснено порівняльний аналіз підходів, що відображають основні вектори розгляду проблеми дослідження лояльності. Також проаналізовані існуючі методи розрахунку показника лояльності, виявлені основні переваги та недоліки кожного. Запропонований новий метод оцінки лояльності споживачів, детально наведені етапи та показники, що призводять до розрахунку інтегрального індексу лояльності, згідно цього методу. Запропонована шкала оцінки інтегрального індексу лояльності (InLI) в результаті здійснення його розрахунку. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher ОНПУ en
dc.subject лояльність en
dc.subject метод en
dc.subject інтегральний показник лояльності en
dc.subject поведінкова модель en
dc.subject ринковий компонент en
dc.title Вимірювання лояльності споживачів в умовах конкуренції en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Маркетинг і цифрові технології en
opu.citation.volume 3 en
opu.citation.firstpage 40 en
opu.citation.lastpage 53 en
opu.citation.issue 4 en
opu.staff.id v.n.sinkovska@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию