Аннотация:
У статті досліджено джерела ризику у діяльності страхової компанії, здійснено пошук
шляхів зниження маркетингових ризиків, досліджено взаємозв’язок організаційної структури
компанії і ризиків її збутової діяльності, досліджено можливість зниження фінансового ризику
шляхом зміни форми товарної пропозиції - надання пакета страхових послуг групам
страхувальників. Визначено групи клієнтів компанії-фізичних осіб, подібних за характером і
ступенем існуючих ризиків, відповідно до яких їм можна рекомендувати певний перелік
страхових продуктів, що дозволить знизити збутовій ризик. Проведена оптимізація страхового
портфеля ПрАТ «УПСК» з використанням моделі Г. Марковіца, що дозволило визначити умовно
оптимальну структуру портфеля, яка забезпечує максимальну прибутковість при заданому
рівні ризику.