eONPUIR

Gaudeamus igitur: Посмішка в голландському живописі XVII ст.

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Місюн, Анна Володимирівна
dc.contributor.author Мисюн, Анна Владимировна
dc.contributor.author Misyun, Anna
dc.date.accessioned 2021-02-15T06:59:52Z
dc.date.available 2021-02-15T06:59:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Місюн, А. Gaudeamus igitur: Посмішка в голландському живописі XVII ст. / А. Місюн // Докса : зб. наук. пр. з філософії та філології / Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2020. - Вип. 2 (34) : Сміх як інтелектуальна розвідка: семантика та герменевтика смішного - 2. - С. 122-133. uk
dc.identifier.issn 2410-2601
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11321
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу феномену посмішки та «сміхових» жанрів в живопису Голландії XVII ст. з огляду на соціокультурну, релігійну та економічну унікальність культури цього регіону. Мета аналізу – виявити символічний код, через який передаються різні регістри сміхової культури і вдоволення буттям, та виключність саме для голландського мистецтва доби означення певних ментальних та соціопсихологічний станів, що вони стають чи то провідними, чи то фоновими смислами мистецького витвору даної епохи. en
dc.description.abstract The article is devoted to the analysis of the phenomenon of smiles and «laugh» genres in the painting of Holland XVII century as a reflection of the sociocultural, religious and economic uniqueness of this region’s culture. The purpose of the analysis is to identify the symbolic code by which the various registers of laugh culture and enjoyment of existence, exclusivity, precisely for that period’ Dutch art, of signifying of certain mental and sociopsychological states that become the leading or background meanings of the artistic work of this epoch. Based on the painting’s material, testimonies of contemporaries, analysis of the art market, we conclude that the iconography of a smile reflects the dignity of a person (civil, religious, economic, etc.) of the Dutch Republic, and the «laugh» genres support the semantics of vitally satisfied life. The collapse of the Republic marks the disappearance from the painting of the open declaration of smile and laughter, preserving only their medieval connotations. This is particularly evident in the situation of group corporate portrait, which exists only in the Golden Age of Dutch painting en
dc.description.abstract Статья посвящена анализу феномена улыбки и «смеховых» жанров в живописи Голландии XVII в. как отражения социокультурной, религиозной и экономической уникальности культуры этого региона. Цель анализа – выявление символического кода, посредством которого передаются различные регистры смеховой культуры и удовлетворения бытием, исключительности именно для голландского искусства эпохи означивания определенных ментальных и социопсихологических состояний, становящихся то ведущими, то фоновыми смыслами художественного произведения данной эпохи. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: Акваторія en
dc.subject посмішка в мистецтві, сміх в мистецтві, комунікативна взаємодія, культурна ідентичність, національна ідентичність, Франс Галс, сміхові жанри, корпоративний портрет, Schutterij, індивідуальний портрет. en
dc.subject smile in art, laugh in art, communicative interaction, cultural identity, national identity, Frans Hals, ridiculous genre, corporate portrait, Schutterij, individual portrait. en
dc.title Gaudeamus igitur: Посмішка в голландському живописі XVII ст. en
dc.title.alternative Gaudeamus igitur: a smile in dutch painting of the XVII century en
dc.type Article in Index Copernicus en
opu.kafedra Кафедра культурології та мистецтвознавства uk
opu.citation.journal Δόξα / Докса. Збірник наукових праць з філософії та філології. en
opu.citation.firstpage 122 en
opu.citation.lastpage 133 en
opu.citation.issue Вип. 2 (34) en
opu.staff.id misyunanna@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию