eONPUIR

Стратегія здійснення змін на підприємствах виноробної промисловості

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Граціотова, Ганна Олександрівна
dc.contributor.author Hratsiotova, Hanna
dc.date.accessioned 2021-02-20T13:54:19Z
dc.date.available 2021-02-20T13:54:19Z
dc.date.issued 2019-08-18
dc.identifier.citation Граціотова, Г. О. Стратегія здійснення змін на підприємствах виноробної промисловості / Г. О. Граціотова // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odesa polytechnic university. – 2019. – № 3 (9). – С. 161–172. uk
dc.identifier.issn 2521-6384
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11339
dc.identifier.uri 10.5281/zenodo.3886265
dc.description.abstract В статті проаналізована виноробна галузь в світі, визначено місце України серед лідерів виноробної промисловості. Розглянуто вітчизняний промисловий потенціал в виноробній галузі. Визначено частку підприємців-виноробів за різними областями України та місце Одеської області в виноробстві. Запропоновано вирішення проблем шляхом визначення позицій підприємств матрицею Бостонської консультаційної групи та шляхом оцінки ймовірності банкрутства виноробних підприємств. Здійснена оцінка ризику банкрутства та пошук шляхів вирішення проблем розвитку. Запропоновано впроваджувати зміни на виноробних підприємствах України.Запропоновано методи та інструменти активізації спеціальних функцій менеджменту щодо підвищення культури споживання вітчизняних продуктів виноробної галузі. Зроблено висновки та прогнози про подальшу ситуацію на виноробних підприємствах України. en
dc.description.abstract The article analyzes the wine industry in the world, identifies Ukraine's place among the leaders of the wine industry. The domestic industrial potential in the wine industry is considered. The share of winemakers in different regions of Ukraine and the place of Odessa region in winemaking were determined. The solution of problems is offered by determining the positions of enterprises by the matrix of the Boston Advisory Group and by assessing the probability of bankruptcy of wineries. Bankruptcy risk assessment and search for solutions to development problems were carried out. It is proposed to introduce changes at Ukrainian wineries. Methods and tools for activation of special management functions for enhancing the culture of consumption of domestic products of the wine industry are offered. Conclusions and forecasts about the future situation at Ukrainian wineries have been made. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher ОНПУ en
dc.subject виноробна промисловість України en
dc.subject виноробні підприємства України en
dc.subject проблеми виноробних підприємств en
dc.subject зміни на виноробних підприємствах en
dc.subject культура споживання виноробної продукції en
dc.subject методи підвищення споживання виноробної продукції en
dc.subject перспективи розвитку виноробства України en
dc.subject winemaking industry of Ukraine en
dc.subject wineries of Ukraine en
dc.subject problems of wineries en
dc.subject changes in wineries en
dc.subject culture of consumption of winemaking products en
dc.subject methods of increasing consumption of winemaking products en
dc.subject prospects for development of winemaking in Ukraine en
dc.title Стратегія здійснення змін на підприємствах виноробної промисловості en
dc.title.alternative Strategy introduction of changes at the enterprises of the wine-making industry en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра адміністративного менеджменту та проблем ринку uk
opu.citation.journal Економічний журнал Одеського політехнічного університету en
opu.citation.volume 9 en
opu.citation.firstpage 161 en
opu.citation.lastpage 172 en
opu.citation.issue 3 en
opu.staff.id hratsiotova.h.o@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию