eONPUIR

Просмотр 2021 по названию

Просмотр 2021 по названию

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Kirnosova, Maryna; Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Rudyk, Liliia; Рудик, Лілія Юріївна; Рудик, Лилия Юрьевна (ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА», 2021)
    В статті досліджено проблему використання закону про інтелектуальну власність у паблік рілейшнз в Україні та інших країнах світу. Розглянуто вплив та можливості використання Закону України «Про авторське право і суміжні ...
  • Бучинська, Олена Вікторівна; Бучинская, Елена Викторовна; Buchynska, Olena; Давліканова, Олена Борисівна; Давликанова, Елена Борисовна; Davlikanova, Elena; Лилик, Ірина Вікторівна; Лылык, Ирина Викторовна; Lylyk, Iryna; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana (ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА», 2021)
    Наведено результати всеукраїнського дослідження щодо сприйняття населенням реклами з сексистським контентом. Досліджено відмінність у ставленні чоловіків та жінок, людей різного віку та різного рівня освіти до дискримінаційної ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Гайдаєнко, Микита Олександрович; Гайдаенко, Никита Александрович; Haidaienko, Mykyta (ОНПУ, 2021)
    Проведено дослідження щодо застосування маркетингового інструментарію в політичній сфері. Доведена його ефективність в електоральному процесі на місцевому рівні. Обґрунтовано принципи формування комунікаційної політики ...
  • Кудіна, Алевтина Володимирівна; Кудина, Алевтина Владимировна; Kudina, Alevtyna (ОНПУ, 2021)
    У статті розглянуто поняття бренд-менеджменту у напрямах: наукових основ, корпоративного бренд-менеджменту та процесу управління брендом (брендингу). Розкрито сутність цих понять та їх основні відмінності. Наведено ...
  • Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Савельєв, Микита Сергійович; Савельев, Никита Сергеевич; Saveliev, Mykyta (ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА», 2021)
    У статті проаналізовано особливості бізнес-моделей та інструментів інтернет- маркетингу. Класифіковано інструменти інтернет-маркетингу за моделлю 5P. Класифіковано та визначено мету бізнес-моделей за моделлю 5P. Окреслено ...
  • Савельєв, Микита Сергійович; Савельев, Никита Сергеевич; Saveliev, Mykyta (ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА», 2021)
    Проведено маркетингове дослідження представників підприємств щодо бізнес- моделей, за якими вони здійснюють підприємницьку діяльність та інструментів Інтернет-маркетингу. Класифіковано інструменти інтернет-маркетингу за ...