eONPUIR

Basics of enterprise strategy development on the example PJSC "Hemoplast"

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Prodius, Oksana
dc.contributor.author Продіус, Оксана Іванівна
dc.contributor.author Arkushenko, Hanna
dc.contributor.author Аркушенко, Ганна Романівна
dc.date.accessioned 2021-04-29T07:03:07Z
dc.date.available 2021-04-29T07:03:07Z
dc.date.issued 2020-05-26
dc.identifier.citation Prodius, O. I., Arkushenko, A. R. (2020). Basics of enterprise strategy development on the example PJSC "Hemoplast". ECONOMICS: time realities, 3 (49), 35–41. en
dc.identifier.citation Prodius, O. I. Basics of enterprise strategy development on the example PJSC "Hemoplast" / O. I. Prodius, A. R. Arkushenko // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. - Оdesa, 2020. – N 3 (49). – P. 35–41. en
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri https://economics.opu.ua/files/archive/2020/No3/35.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11572
dc.description.abstract The article investigates and systematizes the concepts of an enterprise development strategy. The conceptual foundations of the enterprise development strategy formation are considered. The main stages of strategy development in accordance with the characteristics of the corporate, business and functional levels of management are separated and analyzed. The general characteristics of the eleboration and classification of the enterprise development strategies in modern economic conditions are determined. The main elements and components of the enterprise economic development in the context of strategic management are considered. It was carried out an analysis of strengths and weaknesses on the example of the enterprise «Hemoplast» PJSC as well as threats and opportunities of the company. Based on the analysis, a strategic development plan was determined using a SWOT-analysis apparatus. en
dc.description.abstract У статті досліджено та систематизовано поняття стратегії розвитку підприємства. Розглянуто концептуальні основи формування стратегії розвитку підприємства. Відокремлено та проаналізовано головні етапи розробки стратегії згідно з особливостями корпоративного, бізнес- та функціонального рівнів управління. Визначено загальні характеристики розробки та класифікація стратегій розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання. Розглянуто основні елементи та складові економічного розвитку підприємства у контексті стратегічного менеджменту. На прикладі підприємства ПАТ «Гемопласт» було проведено аналіз сильних та слабких сторін, а також загроз і можливостей підприємства. На основі проведеного аналізу було визначено план стратегічного розвитку з використанням інструменту SWOT-аналізу. en
dc.language.iso en en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject an enterprise development strategy en
dc.subject strategy development en
dc.subject strategy stages en
dc.subject strategy classification en
dc.subject SWOT-analysis en
dc.subject development strategies characteristics en
dc.subject стратегія розвитку підприємства en
dc.subject розробка стратегії en
dc.subject етапи стратегії en
dc.subject класифікація стратегій en
dc.subject SWOT-аналіз en
dc.subject характеристика стратегій розвитку en
dc.title Basics of enterprise strategy development on the example PJSC "Hemoplast" en
dc.title.alternative Основи розробки стратегії розвитку підприємства на прикладі ПАТ «Гемопласт» en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра менеджменту ім. І.П. Продіуса uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 35 en
opu.citation.lastpage 41 en
opu.citation.issue 3(49) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию