eONPUIR

Специфіка розвитку автомобілебудівного ринку України

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Григор’єва, Ю. А.
dc.contributor.author Hryhorieva, Yu.
dc.date.accessioned 2017-02-23T07:59:44Z
dc.date.available 2017-02-23T07:59:44Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Григор’єва, Ю. А. Специфіка розвитку автомобілебудівного ринку України / Ю. А. Григор’єва // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2016. – № 3 (25). – С. 124–133. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2016/No3/124.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1159
dc.description.abstract У статті порівнено показники стану розвитку автомобілебудівного ринку України, розглянуті законодавча база, діяльність основних вітчизняних виробників автомобілів, їхні обсяги продажів, темпи росту реалізації у динаміці; дана оцінка стану ринку та надані рекомендації щодо удосконалення маркетингових стратегій автомобілебудівних підприємств в умовах, що склалися. Виведення вітчизняного автопрому на новий рівень неможливий без залучення світового досвіду автомобільної промисловості. З метою збільшення споживчого попиту необхідне створення в Україні конкурентноздатного легкового автомобілебудування, залучення світового досвіду розвитку автомобільної галузі для покриття внутрішнього попиту та у майбутньому реалізації перспективи експорту, проведення маркетингові дослідження споживчої поведінки, удосконалювати маркетингові стратегії Українських автомобілебудівних підприємств. en
dc.description.abstract The article shows the main trends in Ukrainian automotive market, discussed the legal frameworks , the activities of the major domestic car manufacturers , their sales, growth and other indicators of implementation of these in dynamics ;given the recommendations for the improvement of marketing strategies of automotive businesses in the circumstances .The output of the domestic auto industry to a new level is impossible without the involvement of international experience of the automotive industry. It is advisable to attract and increase consumer demand, to carry out market research on consumer behavior, to use innovative marketing tools to influence consumer behavior, to improve marketing strategies and to look for new approaches to the client in the circumstances. en
dc.description.abstract В статье представлены основные тенденции развития украинского автомобильного рынка, рассмотрена законодательная база, деятельность крупнейших отечественных производителей автомобилей, их объемы продаж , темпы роста реализации и другие показатели в динамике, даны рекомендации по совершенствованию маркетинговых стратегий автомобильных предприятий в сложившихся условиях. Вывод отечественного автопрома на новый уровень невозможен без привлечения мирового опыта автомобильной промышленности. С целью увеличения потребительского спроса необходимо регулярно проводить маркетинговые исследования поведения потребителей, использовать инновационные маркетинговые инструменты для того, чтобы влиять на потребительское поведение, улучшать маркетинговые стратегии и искать новые подходы к клиенту. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.subject автомобілебудівний ринок en
dc.subject виробники автомобілів en
dc.subject обсяги продажів автомобілів en
dc.subject автомобільні бренди України en
dc.subject розвиток автомобільного ринку en
dc.subject automotive market en
dc.subject car manufacturers en
dc.subject сar sales en
dc.subject Ukrainian automobile brands en
dc.subject improvement of automotive market en
dc.subject автомобилестроительный рынок en
dc.subject производители автомобилей en
dc.subject объемы продаж автомобилей en
dc.subject автомобильные бренды Украины en
dc.subject развитие автомобильного рынка en
dc.title Специфіка розвитку автомобілебудівного ринку України en
dc.title.alternative Market conditions of development of the Ukrainian automotive market en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 124 en
opu.citation.lastpage 133 en
opu.citation.issue № 3 (25), 2016 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию