eONPUIR

Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємств

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Яшкіна, Оксана Іванівна
dc.contributor.author Яшкина, Оксана Ивановна
dc.contributor.author Yashkina, Oksana
dc.contributor.author Савельєв, Микита Сергійович
dc.contributor.author Савельев, Никита Сергеевич
dc.contributor.author Saveliev, Mykyta
dc.date.accessioned 2022-02-03T16:42:46Z
dc.date.available 2022-02-03T16:42:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Яшкіна, О.І. Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємств / О.І. Яшкіна, М.С. Савельєв. // Маркетинг і цифрові технології. - 2021. - Т. 5, № 2. - С. 75-83. en
dc.identifier.issn 2522-9087
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12363
dc.description.abstract У статті проаналізовано особливості бізнес-моделей та інструментів інтернет- маркетингу. Класифіковано інструменти інтернет-маркетингу за моделлю 5P. Класифіковано та визначено мету бізнес-моделей за моделлю 5P. Окреслено напрямки оптимізації використання широкого спектра інструментів інтернет-маркетингу. Запропоновано стратегії використання інструментів інтернет-маркетингу у діяльності підприємства або організації у мережі Інтернет. en
dc.description.abstract The aim of the article is to classify and form strategies of the commercial companies’ and non- commercial organisations’ promotion on the web. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» en
dc.subject інтернет-маркетинг en
dc.subject інструменти інтернет-маркетингу en
dc.subject бізнес-моделі в мережі Інтернет en
dc.subject стратегії інтернет-маркетингу en
dc.subject internet-marketing en
dc.subject internet-marketing instruments en
dc.subject business models on the web en
dc.subject internet-marketing strategies en
dc.title Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємств en
dc.title.alternative The strategies of the Internet-Marketing instruments choice in accordance with the business model of the company on the web en
dc.type Article en
opu.citation.journal Маркетинг і цифрові технології en
opu.citation.volume 5 en
opu.citation.firstpage 75 en
opu.citation.lastpage 83 en
opu.citation.issue 2 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию