eONPUIR

The problem of using the intellectual property law in public relation

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Kirnosova, Maryna
dc.contributor.author Кірносова, Марина Василівна
dc.contributor.author Кирносова, Марина Васильевна
dc.contributor.author Rudyk, Liliia
dc.contributor.author Рудик, Лілія Юріївна
dc.contributor.author Рудик, Лилия Юрьевна
dc.date.accessioned 2022-02-04T14:02:42Z
dc.date.available 2022-02-04T14:02:42Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кірносова, М.В. The problem of using the intellectual property law in public relation / М.В. Кірносова, Л.Ю. Рудик // Маркетинг і цифрові технології. - 2021. - Т. 5, № 4. - С. 62-70. en
dc.identifier.issn 2522-9087
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12374
dc.description.abstract В статті досліджено проблему використання закону про інтелектуальну власність у паблік рілейшнз в Україні та інших країнах світу. Розглянуто вплив та можливості використання Закону України «Про авторське право і суміжні права» у сфері звязків із громадскістю. Виділені основні проблеми українського суспільства у сфері застосування права інтелектуальної власності у своїй діяльності. Запропоновано декілька варіантів покращення ситуації із дотриманням закону під час розробки кампанії паблік рилейшнз та виділені основні аспекти, на які треба звернути увагу під час проведення маркетингових заходів як у мережі інтернет, так і поза ним. Зроблено класифікація суб’єктів та обьєктів правовідносин у сфері паблік рилейшнз. Запропоновані антикризові заходи у разі виникнення критичної ситуації внаслідок пррблем використання інтелектуальної власності. en
dc.description.abstract The article examines the problem of using the law on intellectual property in public relations. The problem on the territory of Ukraine and examples from other countries are considered. The Law of Ukraine "On Copyright and Related Rights" and the possibilities of its use in the field of public relations were reviewed. The main problems of Ukrainian society in the field of application of this right in their activities were highlighted. Several options for improving compliance with the law during the development of the campaign were proposed and the main aspects to be considered when conducting marketing activities both online and offline were identified. The classification of subjects and objects of legal relations in the field of PR is made. Anti-crisis measures are proposed in case of a critical situation. en
dc.language.iso en en
dc.publisher ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» en
dc.subject паблік рилейшнз en
dc.subject плагіат en
dc.subject законодавство en
dc.subject інтелектуальна власність en
dc.subject авторське право en
dc.subject public relations en
dc.subject plagiarism en
dc.subject legislation en
dc.subject intellectual property en
dc.subject copyright en
dc.title The problem of using the intellectual property law in public relation en
dc.title.alternative Проблема використання інтелектуальної власності в паблік рилейшнз en
dc.type Article en
opu.citation.journal Маркетинг і цифрові технології en
opu.citation.volume 5 en
opu.citation.firstpage 62 en
opu.citation.lastpage 70 en
opu.citation.issue 4 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию