eONPUIR

Взаємозв’язок наявності у споживачів реклами гендерних стереотипів та ставлення до сексистської реклами

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бучинська, Олена Вікторівна
dc.contributor.author Бучинская, Елена Викторовна
dc.contributor.author Buchynska, Olena
dc.contributor.author Давліканова, Олена Борисівна
dc.contributor.author Давликанова, Елена Борисовна
dc.contributor.author Davlikanova, Elena
dc.contributor.author Лилик, Ірина Вікторівна
dc.contributor.author Лылык, Ирина Викторовна
dc.contributor.author Lylyk, Iryna
dc.contributor.author Яшкіна, Оксана Іванівна
dc.contributor.author Яшкина, Оксана Ивановна
dc.contributor.author Yashkina, Oksana
dc.date.accessioned 2022-02-05T17:03:59Z
dc.date.available 2022-02-05T17:03:59Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бучинська, О. В. Взаємозв’язок наявності у споживачів реклами гендерних стереотипів та ставлення до сексистської реклами / О.В. Бучинська, О.Б. Давліканова, І. В. Лилик, О. І. Яшкіна // Маркетинг і цифрові технології. - 2021. - Т. 5, № 4. - С. 71-87. en
dc.identifier.issn 2522-9087
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12377
dc.description.abstract Наведено результати всеукраїнського дослідження щодо сприйняття населенням реклами з сексистським контентом. Досліджено відмінність у ставленні чоловіків та жінок, людей різного віку та різного рівня освіти до дискримінаційної реклами за категоріями. Отримано декілька сегментів, які характеризуються дещо різним сприйняттям сексистської реклами, тим не менш, не виявлено жодної групи, яка б толерантно ставилася до всіх категорій дискримінаційної за ознакою статі реклами. Досліджено взаємозв’язок між наявністю у споживачів гендерних стереотипів та толеруванням реклами з сексистським контентом. en
dc.description.abstract The aim of the article is to segment the population of Ukraine according to the perception of sexist advertising, as well as the relationship between the presence of gender stereotypes to tolerate such advertising. The active public, in particular the Ukrainian Marketing Association and gender organizations, has brought the advertising market in Ukraine closer to world standards, and the issue of public perception of advertising that contains various manifestations of sexism is still relevant. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» en
dc.subject гендерна дискримінація en
dc.subject гендерні стереотипи en
dc.subject реклама en
dc.subject сексизм en
dc.subject споживачі en
dc.subject gender discrimination en
dc.subject gender stereotypes en
dc.subject advertising en
dc.subject sexism en
dc.subject consumers en
dc.title Взаємозв’язок наявності у споживачів реклами гендерних стереотипів та ставлення до сексистської реклами en
dc.title.alternative Relationship between gender stereotype consumers of adverting and their attitude towards sexist advertising en
dc.type Article en
opu.citation.journal Маркетинг і цифрові технології en
opu.citation.volume 5 en
opu.citation.firstpage 71 en
opu.citation.lastpage 87 en
opu.citation.issue 4 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию