eONPUIR

Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Савельєв, Микита Сергійович
dc.contributor.author Савельев, Никита Сергеевич
dc.contributor.author Saveliev, Mykyta
dc.date.accessioned 2022-02-07T12:34:48Z
dc.date.available 2022-02-07T12:34:48Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Савельєв, М. C. Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємства / М. C. Савельєв // Маркетинг і цифрові технології. - 2021. - Т. 5, № 4. - С. 88-102. en
dc.identifier.issn 2522-9087
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12378
dc.description.abstract Проведено маркетингове дослідження представників підприємств щодо бізнес- моделей, за якими вони здійснюють підприємницьку діяльність та інструментів Інтернет-маркетингу. Класифіковано інструменти інтернет-маркетингу за моделлю «6P». Визначено мету бізнес-моделей за моделлю «6P». Окреслено напрямки оптимізації використання інструментів інтернет-маркетингу. За резкльтатами проведеного маркетингового дослідження запропоновано стратегії використання інструментів інтернет-маркетингу у діяльності підприємств у мережі Інтернет. en
dc.description.abstract The aim of the article is to classify and form strategies of the commercial companies’ and non-commercial organisations’ promotion on the web. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» en
dc.subject інтернет-маркетинг en
dc.subject інструменти інтернет-маркетингу en
dc.subject бізнес- моделі в мережі Інтернет en
dc.subject стратегії інтернет-маркетингу en
dc.subject internet-marketing en
dc.subject internet-marketing instruments en
dc.subject business models on the web en
dc.subject internet-marketing strategies en
dc.title Стратегії вибору інструментів інтернет-маркетингу в залежності від бізнес-моделей підприємства en
dc.title.alternative Strategies for choosing Internet marketing tools depending on the business models of the enterprise en
dc.type Article en
opu.citation.journal Маркетинг і цифрові технології en
opu.citation.volume 5 en
opu.citation.firstpage 88 en
opu.citation.lastpage 102 en
opu.citation.issue 4 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию