eONPUIR

Просмотр Тези доповідей 57-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» по дате публикации

Просмотр Тези доповідей 57-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» по дате публикации

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Гричан, Яна Вікторівна; Hrychan, Yana; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Основною передумовою ефективної товарної, цінової, збутової та рекламної діяльності підприємства є виділення більш-менш однорідних груп споживачів - сегментація ринку. Сегментація ринку - це досить складний за виконанням ...
  • Тодавчич, Станіслав Петрович; Todavchych, Stanislav; Ніколаєва, Тетяна Василівна; Nikolaeva, Tatiana (Одеса, ОП, 2022)
    Робота містить перерахунок класів засобів індивідуального бронезахисту, згідно з ДСТУ. У дослідженні наведені матеріали, з яких найчастіше виготовлені плитоноски, бронежилети, каски і чохли до них. Було описано терміни ...
  • Кільянова, Уляна Олегівна; Kiluanova, Uliana; Продіус, Юлія Іванівна; Prodius, Julia (Одеса, ОП, 2022)
    Event – це потужна галузь, яка активно розвивається, проте на даний момент не існує єдиної методики оцінки ефективності спеціальних заходів. Дані, зібрані завдяки цим дослідженням, допоможуть зрозуміти плюси і мінуси ...
  • Матковський, Артем Костянтинович; Matkovsky, Artem; Аверіхіна, Тетяна Володимирівна; Averikhina, Tatiana (Одеса, ОП, 2022)
    Ринкові умови господарювання, глобалізаційні процеси та посилення конкурентної боротьби зумовлюють необхідність кардинальної зміни систем мотивування персоналу більшості вітчизняних підприємств харчової промисловості. ...
  • Пунга, Анастасія Трифонівна; Punha, Anastasiia; Швагірева, Власта Сергіївна; Shvagireva, Vlasta (Одеса, ОП, 2022)
    Пандемія коронавіруса на початку 2020 р. справила великий вплив на стан і подальший розвиток практично всіх сфер світового господарства, у тому числі й туризму. Однак будь-яку кризу слід розглядати як час для виникнення і ...
  • Пунга, Анастасія Трифoнівна; Punga, Anastasia; Продіус, Юлія Іванівна; Prodius, Julia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена особливостям розвитку івент-менеджменту в Україні. Сучасна івент-індустрія в Україні досить динамічно розвивається і потребує залучення висококваліфікованих управлінських фахівців. Чимало підприємств ...
  • Манакова, Ірина Сергіївна; Manakova, Iryna; Швагірева, Власта Сергіївна; Shvagireva, Vlasta (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена аналізу туристичного ринку та перспектив впровадження еко-туризму.
  • Комарницька, Вікторія Вадимівна; Komarnytska, Victoria; Продіус, Юлія Іванівна; Prodius, Julia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена визначеню інструментів просування і продажів івент-заходів. Наведено шляхи інформування цільової аудиторії. Було проаналізовано найдієвішу стратегію просування заходу і найвпливовіший вид маркетингу у наш час.
  • Моор, Ілля Андрійович; Moor, Illya; Чумаченко, Тетяна Валеріївна; Chumachenko, Tatiana (Одеса, ОП, 2022)
    В роботі проведено аналіз властивостей напилених поверхнь деталей детонаційним методом для подальшого використання при відновлюванні робочих та підвищенні експлуатаційних ресурсів вузлів і деталей за рахунок застосування ...
  • Абдул Наргіз Алімівна; Abdul Narhiz Alimivna; Аверіхіна, Тетяна Володимирівна; Averikhina, Tatiana (Одеса, ОП, 2022)
    Робота призначена аналізу ролі експорту на українських підприємствах, що стає все більш популярним серед вітчизняних виробників. Для скорочення можливих ризиків розглянуто шлях виходу на нові ринки та досліджено фактори ...
  • Лисейко, Анна Андріївна; Lyseiko, Anna; Аверіхіна, Тетяна Володимирівна; Averikhina, Tatiana (Одеса, ОП, 2022)
    У статті проаналізовано роль планування зовнішньоекономічної діяльності у функціонуванні підприємства.
  • Кільянова, Уляна Олегівна; Kiluanova, Uliana; Швагірева, Власта Сергіївна; Shvagireva, Vlasta (Одеса, ОП, 2022)
    У статті визначено, що сьогодні підприємства сфери готельного господарства опинилися в умовах глибокої кризи, пов'язаної з військовим конфліктом на сході країни та рецесією фінансово-економічної системи. Питання державної ...
  • Посторонко, Нікіта Костянтинович; Postoronko, Nikita; Аверіхіна, Тетяна Володимирівна; Averikhina, Tatiana (Одеса, ОП, 2022)
    Проблема підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства стає нагальною для сучасних підприємців, адже світова криза загострила важку ситуацію в конкурентній боротьбі підприємств. За відсутності проведення ...
  • Недочитайло, Вікторія Олександрівна; Nedochitaylo, Victorіia; Прокоф’єва, Лілія Анатоліївна; Prokofievа, Lilia (Одеса, ОП, 2022)
    У роботі розкривається важливість формування у молодших школярів мотивації до здорового способу життя, а також основні засоби та прийоми формування стійкого інтересу до занять фізичною культурою, розвитку творчого потенціалу ...
  • Бельков, Євген Андрійович; Belkov, Eugene; Дерев`янченко, Олександр Георгійович; Derevianchenko, Oleksandr (2022)
    Сучасна промисловість працює в умовах використання новітніх розробок та технологій, що відповідають стандартам Індустрії 4. Характерними рисами є все більш широка автоматизація, використання засобів штучного інтелекту та ...
  • Губар, Ліана Самірівна; Hubar, Liana; Лужанська, Ганна Вікторівна; Luzhanska, Ganna (2022)
    Робота присвячена створенню мікроклімату приміщень будівель та споруд різного призначення, що мають відкриті зовнішні прорізи в зимовий період року, через які проникає холодне повітря. Для запобігання проривам зовнішнього ...
  • Климова, Єлизавета Ігорівна; Klimova, Elizabeth; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Інтенсивно розвиваючись, реклама в незалежній Україні стає все більш значущим соціальним фактором. Проблема соціокультурного осмислення ролі і місця реклами в умовах переходу України до інформаційного суспільства все ще ...
  • Осипенко, Наталія Валеріївна; Osipenko, Natalia; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена розробленню комплексу маркетингу (маркетинг-міксу), як однієї з основоположних складових загальної моделі маркетингової діяльності. Вона потребує відповідального підходу та детального вивчення.
  • Процей, Анна Сергіївна; Protsei, Anna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Кожному підприємцю хочеться привести якомога більше клієнтів у бізнес. Кожен бажає викластись на максимум заради них. Адже розуміють, що задоволені клієнти – запорука процвітання. Тільки де знайти, як залучити цих людей? ...
  • Одинець, Катерина Олександрівна; Odynets, Kateryna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена дослідженню грінвошинга як формі екологічного маркетингу сучасних компаній. Було визначено суть грінвошинга в цілому та показано як компанії маніпулюють за допомогою екологічного маркетинга.