eONPUIR

Сегментація споживачів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гричан, Яна Вікторівна
dc.contributor.author Hrychan, Yana
dc.contributor.author Конак, Євгенія Іванівна
dc.contributor.author Konak, Eugenia
dc.date.accessioned 2022-05-05T11:12:17Z
dc.date.available 2022-05-05T11:12:17Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гричан, Я. В. Сегментація споживачів / Я. В. Гричан ; наук. керівник Є. І. Конак // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 10-12. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12533
dc.description.abstract Основною передумовою ефективної товарної, цінової, збутової та рекламної діяльності підприємства є виділення більш-менш однорідних груп споживачів - сегментація ринку. Сегментація ринку - це досить складний за виконанням метод дослідження зовнішнього середовища компанії. Іноді він некоректно реалізується при проведенні заходів силами самої компанії, приводячи до різних помилок. en
dc.description.abstract The main prerequisite for effective product, price, sales and advertising activities of the enterprise is the allocation of more or less homogeneous consumer groups - market segmentation. Market segmentation is a rather complex method of studying the company's external environment. Sometimes it is incorrectly implemented when conducting events by the company itself, leading to various errors. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса, ОП en
dc.subject сегментація en
dc.subject профіль en
dc.subject споживчий ринок en
dc.subject метод аналізу взаємодій en
dc.subject ринок організацій en
dc.subject критерії en
dc.subject макросегментація en
dc.subject кластерний аналіз en
dc.subject мікросегментація en
dc.subject segmentation en
dc.subject consumer market en
dc.subject profile en
dc.subject market of organizations en
dc.subject method of interaction analysis en
dc.subject macrosegmentation en
dc.subject cluster analysis en
dc.subject microsegmentation en
dc.subject criteria en
dc.title Сегментація споживачів en
dc.title.alternative Consumer segmentation en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.firstpage 10
opu.citation.lastpage 12
opu.staff.id konak.ie.i@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию