eONPUIR

Класифікація рекламних заходів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Климова, Єлизавета Ігорівна
dc.contributor.author Klimova, Elizabeth
dc.contributor.author Конак, Євгенія Іванівна
dc.contributor.author Konak, Eugenia
dc.date.accessioned 2022-05-05T11:46:21Z
dc.date.available 2022-05-05T11:46:21Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Климова, Є. І. Класифікація рекламних заходів / Є. І. Климова ; наук. керівник Є. І. Конак // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 13-15. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12534
dc.description.abstract Інтенсивно розвиваючись, реклама в незалежній Україні стає все більш значущим соціальним фактором. Проблема соціокультурного осмислення ролі і місця реклами в умовах переходу України до інформаційного суспільства все ще залишається маловивченою як у теоретичному, так і в практичному аспектах. До того ж її вивчення повинно бути міждисциплінарним, бо об’єднує масову комунікації, соціальні відносини у суспільстві, ринкові відносини в економіці. en
dc.description.abstract Intensively developing, advertising in independent Ukraine is becoming an increasingly important social factor. The problem of socio-cultural understanding of the role and place of advertising in the transition of Ukraine to the information society is still poorly understood in both theoretical and practical aspects. In addition, its study should be interdisciplinary, because it combines mass communication, social relations in society, market relations in the economy. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса, ОП en
dc.subject реклама en
dc.subject ЗМІ en
dc.subject маркетинг en
dc.subject продаж en
dc.subject збут en
dc.subject конкуренція en
dc.subject advertising en
dc.subject mass media en
dc.subject marketing en
dc.subject sales en
dc.subject sales en
dc.subject competition en
dc.title Класифікація рекламних заходів en
dc.title.alternative Classification of advertising activities en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.firstpage 13 en
opu.citation.lastpage 15 en
opu.staff.id konak.ie.i@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию