eONPUIR

Комплекс маркетингу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Осипенко, Наталія Валеріївна
dc.contributor.author Osipenko, Natalia
dc.contributor.author Конак, Євгенія Іванівна
dc.contributor.author Konak, Eugenia
dc.date.accessioned 2022-05-05T13:13:08Z
dc.date.available 2022-05-05T13:13:08Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Осипенко, Н. В. Комплекс маркетингу / Н. В. Осипенко ; наук. керівник Є. І. Конак // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 21-23. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12537
dc.description.abstract Робота присвячена розробленню комплексу маркетингу (маркетинг-міксу), як однієї з основоположних складових загальної моделі маркетингової діяльності. Вона потребує відповідального підходу та детального вивчення. en
dc.description.abstract The work is devoted to the development of a marketing complex (marketing mix), as one of the fundamental components of the overall model of marketing activities. It requires a responsible approach and detailed study. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса, ОП en
dc.subject комплекс маркетингу en
dc.subject модель 4P en
dc.subject marketing complex en
dc.subject 4P model en
dc.title Комплекс маркетингу en
dc.title.alternative Complex marketing en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.firstpage 21 en
opu.citation.lastpage 23 en
opu.staff.id konak.ie.i@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию