eONPUIR

Розробка комп'ютерної гри в жанрі «Roguelike» з генерованим двувимірним гамма лабіринтом

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Пендига, Віктор Вадимович
dc.contributor.author Pendyga, Victor
dc.contributor.author Арсірій, Олена Олександрівна
dc.contributor.author Arsirii, Olena
dc.date.accessioned 2022-07-25T07:25:03Z
dc.date.available 2022-07-25T07:25:03Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Пендига, В. В. Розробка комп'ютерної гри в жанрі «Roguelike» з генерованим двувимірним гамма лабіринтом / В. В. Пендига, О. О. Арсірій // Modern Information Technology 2022 = Сучасні інформ. технології 2022 : матеріали дванадцятої Міжнарод. наук. конф. студентів та молодих учених, м. Одеса, 19–20 трав. 2022 р. / Держ. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2022. – С. 101–103. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12884
dc.description.abstract Проаналізовано функціонал популярних rpg-подібних ігрових додатків та основні способи генерації та проходження лабіринтів. Розроблено алгоритм автоматичної генерації двовимірного гамма-лабіринту та його проходження для комп’ютерної гри в жанрі «Roguelike». Для реалізації комп’ютерної гри використано наступні технології: ігровий движок Unity, мова програмування C#, середовище розробки Visual Studio 2019 Community. en
dc.description.abstract The functionality of popular rpg-like game applications and the main ways of generating and passing mazes are analyzed. An algorithm for automatically generating a two-dimensional gamma maze and passing it for a computer game in the Roguelike genre has been developed. The following technologies were used to implement the computer game: Unity game engine, C # programming language, Visual Studio 2019 Community development environment. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ОП en
dc.subject комп’ютерна гра en
dc.subject жанр Roguelike en
dc.subject генерація лабіринтів en
dc.subject computer game en
dc.subject Roguelike genre en
dc.subject maze generation en
dc.title Розробка комп'ютерної гри в жанрі «Roguelike» з генерованим двувимірним гамма лабіринтом en
dc.title.alternative Development of a computer game in the Roguelike genre with generated two-dimensional gamma labyrinth en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційних систем
opu.citation.journal Матеріали дванадцятої міжнародної наукової конференції студентів та молодих учених "Modern Information Technology 2022/Сучасні Інформаційні Технології 2022" en
opu.citation.firstpage 101 en
opu.citation.lastpage 103 en
opu.citation.conference Modern Information Technology 2022/Сучасні Інформаційні Технології 2022 en
opu.staff.id arsiriy@op.edu.ua
opu.conference.dates 19-20 травня 2022 р. en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию