Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Острянський, Дмитро Альбертович![]() |
|
dc.contributor.author | Писаренко, Катерина Олександрівна![]() |
|
dc.contributor.author | Ostryanskyi, Dmytro![]() |
|
dc.contributor.author | Pysarenko, Kateryna![]() |
|
dc.date.accessioned | 2022-09-09T18:02:04Z | |
dc.date.available | 2022-09-09T18:02:04Z | |
dc.date.issued | 2021-12-21 | |
dc.identifier.citation | Острянський Д. А. Приватна соціальна мережа для гейміфікації процесу навчання співробітників компаній. Підтема 1. Клієнтська частина / Д. А. Острянський ; наук. керівник К. О. Писаренко // Кваліфікаційна робота магістра. Одеса: "Одеська Політехніка". 2021. - 66 с. | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12956 | |
dc.description.abstract | Метою роботи є підвищення кваліфікації співробітників шляхом додавання до процесу навчання формату гри. Як результат розроблена клієнтської частина для соціальної мережі з такими елементами гри як рівень користувача, очки навичок, проходження тестів. Розробку програмного забезпечення виконано на базі застосування мови програмування Flutter. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Одеська Політехніка | en |
dc.subject | соціальна мережа | en |
dc.subject | Flutter/Dart | en |
dc.subject | Redux | en |
dc.subject | мобільна розробка | en |
dc.title | Приватна соціальна мережа для гейміфікації процесу навчання співробітників компаній. Підтема 1. Клієнтська частина. | en |
dc.title.alternative | The private social network for gamification of the training process for company employees. | en |
dc.type | Preprint | en |
opu.kafedra | Кафедра інженерії програмного забезпечення | |
opu.citation.firstpage | 1 | en |
opu.citation.lastpage | 66 | en |
opu.staff.id | horodnychaya@op.edu.ua | en |