Робота присвячена розробці гри жанру «Гонки», у якій рівень гри суперників адаптується під рівень гри гравця.
Метою дослідження є підвищення зацікавленості гравця в іграх жанру "Гонки" на основі машинного навчання моделей суперників на діях гравця.
Як результат розроблено метод адаптації ігрового штучного інтелекту в іграх жанру «Гонки» під рівень гри гравця, а також на цій основі створена програмна система, що являє собою десктопну гру.
У роботі використовується мова програмування С++, бібліотека для нейронних мереж MiniDNN, а також графічна бібліотека SFML.
The work is devoted to the development of a game of the genre "Race", in which the level of the opponent's game is adapted to the level of the player's game.
The purpose of the study is to increase the player's interest in games of the genre "Race" based on machine learning of rival models on the actions of the player.
As a result, a method of adapting the game's artificial intelligence in games of the "Race" genre to the level of the player's game was developed, and on this basis a software system was created, which is a desktop game.
The paper uses the C++ programming language, the library for MiniDNN neural networks, as well as the graphic library SFML.