Аннотация:
Наразі є багато сервісів для пошуку роботи задля облегшення обов’язків рекрутингових компаній. Їх суть полягає у тому, что на сторінці є перегляд вакансій з детальним описом тієї чи іншої вакансії, контактами компанії та місця її знаходження. Якщо брати ІТ-сферу, у якій рекрутинг показав себе найбільше, то всі джерела є електронними. Тобто, це вебсайти або вебплатформи такі як: djinni, dou, тощо. Усі ці платформи мають майже однаковий потенціал та можливості. Єдине, що їх відрязнає між собою – це вакансії та дизайн та зручність у використанні. Тож, ми маємо рекрутинг як ключ до пошуку кандидатів з однієї сторони, і кандидатів, які шукають нове місце роботи на спеціалізованих платформах, з іншої сторони. І досі ніхто не запропонував спробувати об’єднати ці дві сміжні культури у один єдиний проект, який буде вигідний усім трьом сторонам цього процесу(включно з компаніями).