Аннотация:
Відповідно до учбового плану здобувачі після закінчення 3-го курсу проходять виробничу практику.
Програма практики відповідає основним завданням, предметам та змісту дисциплін, які вивчаються здобувачами 1-3 курсів спеціальності 075 - «Маркетинг».
Концепція, методологія і технологія маркетингу носять універсальний характер і можуть використовуватися в усіх галузях і секторах економіки. Це означає, що базами практики для здобувачів-маркетологів можуть бути різноманітні підприємства, організації і установи. Розподіл здобувачів за базами практики затверджується наказом ректора.
Здобувачі можуть самостійно підібрати бази практики за наявністю належним чином оформленої заяви з підписом керівника організації.
По закінченні практики здобувачі повинні представити на кафедру і захистити звіт, оформлений згідно з вимогами, які вказані в методичних вказівках. До звіту повинна додаватись характеристика на здобувача, складена керівником практики від бази практики.
Інформація, зібрана (отримана) здобувачами під час проходження практики може бути використана при написанні курсових робіт із маркетингових дисциплін на наступних курсах та при виконанні випускної бакалаврської роботи.