eONPUIR

Імітаційні технології експериментальної економіки

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Соколовська, Зоя Миколаївна
dc.contributor.author Sokolovska, Zoia
dc.date.accessioned 2023-03-29T14:24:20Z
dc.date.available 2023-03-29T14:24:20Z
dc.date.issued 2022-12-01
dc.identifier.citation Соколовська, З. М. Імітаційні технології експериментальної економіки / З. М. Соколовська // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odesa polytechnic university. – 2022. – № 4 (22). – С. 21–32. uk
dc.identifier.issn 2521-6384
dc.identifier.issn 2521-103X
dc.identifier.uri 10.15276/EJ.03.2022.3
dc.identifier.uri 10.5281/zenodo.7675769
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13376
dc.description.abstract The article presents simulation technologies as an instrumental base for research in experimental economics. The main goals and objectives of modern experimental economics are considered. Attention focused on the study of markets and market structures, as one of the relevant areas of experimentation. A generalized overview of classic simulation models of the market is given. A competitive market model presented on the example of two product variants developed using system-dynamic and agent simulation paradigms on the AnyLogic system software platform. On the basis of the model, a study of user behavior in the market of household electrical products was conducted. The obtained results are illustrated by fragments of model simulation experiments. en
dc.description.abstract У статті представлені імітаційні технології, як інструментальна база досліджень з експериментальної економіки. Розглянуто основні цілі та задачі сучасної експериментальної економіки. Акцентується увага на дослідженні ринків та ринкових структур, як одному з актуальних напрямків проведення експериментів. Наведено узагальнений огляд класичних імітаційних моделей ринку. Представлено модель конкурентного ринку на прикладі двох продуктового варіанту, розроблену з використанням системно-динамічної та агентної парадигм імітації на програмній платформі системи AnyLogic. На базі моделі проводилося дослідження поведінки користувачів на ринку електротехнічної продукції побутового призначення. Отримані результати ілюструються фрагментами модельних імітаційних експериментів. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject experimental economics, en
dc.subject simulation model en
dc.subject market model en
dc.subject system dynamics en
dc.subject agent approach en
dc.subject simulation experiment en
dc.subject експериментальна економіка en
dc.subject імітаційні модель en
dc.subject модель ринку en
dc.subject системна динаміка, en
dc.subject агентний підхід en
dc.subject імітаційний експеримент en
dc.title Імітаційні технології експериментальної економіки en
dc.title.alternative Simulation technologies of experimental economics. en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій uk
opu.citation.journal Economic journal Odessa polytechnic university en
opu.citation.firstpage 21 en
opu.citation.lastpage 32 en
opu.citation.issue №4(22) en
opu.staff.id szn@op.edu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию