eONPUIR

Analysis of the definition of the concept "corporate social responsibility"

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Prodius, Oksana
dc.contributor.author Продіус, Оксана Іванівна
dc.contributor.author Salma Ajaba
dc.contributor.author Сальма Ажаба
dc.contributor.author Pessoa Jeciliano De Jesus Mateus
dc.contributor.author Пессоа Жесіліано Де Жесус Матеуш
dc.date.accessioned 2023-04-03T06:28:42Z
dc.date.available 2023-04-03T06:28:42Z
dc.date.issued 2021-11-15
dc.identifier.citation Prodius, O. I., Salma Ajaba, Pessoa Jeciliano De Jesus Mateus. (2021). Analysis of the definition of the concept "corporate social responsibility". ECONOMICS: time realities, 6 (58), 69–79. en
dc.identifier.citation Prodius, O. I. Analysis of the definition of the concept "corporate social responsibility" / O. I. Prodius, Salma Ajaba, Pessoa Jeciliano De Jesus Mateus // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2021. – № 6 (58). – Р. 69–79. en
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13385
dc.description.abstract У статті представлено теоретичне узагальнення наукових підходів до визначення сутності, основних принципів та методів реалізації корпоративної соціальної відповідальності у сучасних умовах господарювання. Досліджено складові корпоративної соціальної відповідальності та їх вплив на функціонування підприємства та на задоволення суспільних потреб. Доведено, що продовження глобалізаційних процесів, вихід на міжнародні ринки потребують від підприємств відповідної відкритості та прозорості соціальної відповідальності бізнесу, що ґрунтується на визнанні держави та суб’єктів підприємництва як рівноправних партнерів у вирішенні багатьох задач економічного, екологічного та соціального характеру. en
dc.description.abstract The article presents a theoretical generalization of scientific approaches to determining the nature, basic principles and methods of corporate social responsibility in modern business conditions. The components of corporate social responsibility and their impact on the functioning of the enterprise and on meeting social needs are studied. It is proved that the continuation of globalization processes and access to international markets require enterprises to have open and transparent social responsibility of business, based on the recognition of the state and business entities as equal partners in solving many economic, environmental and social problems. en
dc.language.iso en en
dc.publisher Державний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject корпоративна соціальна відповідальність en
dc.subject стратегія розвитку en
dc.subject складові соціальної відповідальності en
dc.subject міжнародний стандарт en
dc.subject принципи корпоративної соціальної відповідальності en
dc.subject суспільні потреби en
dc.subject прозорість бізнесу en
dc.subject методи реалізації корпоративної соціальної відповідальності en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject development strategy en
dc.subject components of social responsibility en
dc.subject social needs en
dc.subject business transparency en
dc.subject methods of realization of corporate social responsibility en
dc.title Analysis of the definition of the concept "corporate social responsibility" en
dc.title.alternative Аналіз дефініції «корпоративна соціальна відповідальність» en
dc.type Article en
opu.citation.journal Економіка: реалії часу en
opu.citation.firstpage 69 en
opu.citation.lastpage 79 en
opu.citation.issue 6(58) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию