eONPUIR

Вплив маркетингових комунікацій на поведінку споживача у віртуальному просторі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Щьокіна, Євгенія Юріївна
dc.contributor.author Shchokina, Evgeniia
dc.date.accessioned 2023-05-19T08:33:29Z
dc.date.available 2023-05-19T08:33:29Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Щьокіна, Є. Ю. Вплив маркетингових комунікацій на поведінку споживача у віртуальному просторі / Є. Ю. Щьокіна // Інтегровані технології упр. : матеріали II семінару, м. Одеса, 24–25 січ. 2023 р. / Нац. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2023. – С. 36–37. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13549
dc.description.abstract У сучасних умовах розвитку інформаційного суспільства відбувається повсюдне поширення інформаційних технологій, підвищується залучення лю-дей до мережі Інтернет, змінюються моделі поведінки під впливом електронно-го середовища, що тягне за собою зміни у процесах комунікації між спожива-чем та організацією, вимог до комунікаційного процесу та отримання інформа-ції. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.title Вплив маркетингових комунікацій на поведінку споживача у віртуальному просторі en
dc.type Preprint en
opu.citation.firstpage 36 en
opu.citation.lastpage 37 en
opu.citation.conference Інтегровані технології управління. Матеріали 2-го семінару. en
opu.staff.id e.u.shchokina@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию